Sattuipa ekaa kertaa kohdalleni rasittava "hupihuutaja"!!!Murr...

Möin kalliin ulkoilurotsini huutiksessa, hinta nousi aika kovaksi, paljon isommaksi, mitä edes odotin takista saavani. Olen jonkin verran myynyt huutonetissä vuosien varrella ja aina on kaupat sujuneet hyvin. Nyt kun oikeasti oli tyyris kohde ja huutajia paljon niin hitto sen voittohuudon teki joku teini hupihuutaja. Rasittavaa! Kohteen sulkeutuessa tyypillä oli vain 1 posit. palaute, nyt parin vkon aikana puolet palautteista negaa ja palautteita jo toistakymmentä eli innostunut huutelemaan merkkikamaa, vaikkei ole rahaa. AAARGH!!! :headwall: :headwall:
 
vieras
Kurja. Mulle on vain pari kertaa osunut hupihuutaja neljän vuoden aikana eli aika vähällä olen minäkin päässyt. Pistemääriä käytän aina kun asia ärsyttää.
 
niin no
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Laita siihen se vähimmäis"Pistemäärä"...
Ei siihen ole järkeä laittaa nollaa isompaa. Miksi rankaista uusia käyttäjiä niin että ei saa huutaa? Eikä voi rajata, että vain sellaiset joilla on negaa ei saa huutaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin no:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Laita siihen se vähimmäis"Pistemäärä"...
Ei siihen ole järkeä laittaa nollaa isompaa. Miksi rankaista uusia käyttäjiä niin että ei saa huutaa? Eikä voi rajata, että vain sellaiset joilla on negaa ei saa huutaa.
Se oiskin hyvä, jos pystyis estämään halutessaan sellasten huudot, joilla on palautteesta vaikka puolet negoja.
Kun oon itteki joskus miettinyt laittaa ton vähimmäissysteemin kalliimpaan kohteeseeni mut se tosiaan on epäreilu (rehellisiä) aloittelijoita kohtaan.
 

Yhteistyössä