sattui kaverille

Eilen olin kaverin kanssa mesessä ja siinä kirjoiteltiin niitä näitä,yhtäkkiä kaveri hävis vain johonkin siis ei lähtenyt mesestä pois vaan ei vain vastannut mun viestiin,lähettelin herätteitä ja huhuilin et missä oot?
Sit yhtäkkiä tuli ruudulle viesti et soita ambulanssi äkkiä,olin aivan et häh mitä,miks?????Kaveri laitto vielä et soita nyt äkkiä se auto ja sit yritin vielä soittaa kaverin kännyyn ei vastannut,no soitin sit ambulanssin kaverin osoitteeseen ja illalla kaveri soitti sairaalasta et oli kaatunut tietsikka tuolilla lattialle ja loukannu selkänsä ja kätensä.
Piti kyllä säikähtää,nyt kaveri jo kotona kaikki melkolailla ok.

Zoe-F
Onneks istun vakaasti isolla ja turvallisella ja varsinkin erittäin ergonomisella sohvalla, minulla oli kyllä ennen sellainen heppoinen jyskin tietokone tuoli, enkä ihmettele yhtään, vaikka sen kanssa olisinkin kaatunut.

Niinpä niin
Tossa sen näkee suomalaisten ajatuksen juoksun, kun kaveri pyytää soittamaan ambulanssin, niin siinä sitten vielä mesetellään ja kysellään että mitä mitä ja sitten vielä soitetaan itse kaverille. Jos olis ollut vakavammasta kyse, niin aivan turhaa häröilyä jolla olisi menettänyt kallisarvoista aikaa.

uskomaton tuuri
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Tossa sen näkee suomalaisten ajatuksen juoksun, kun kaveri pyytää soittamaan ambulanssin, niin siinä sitten vielä mesetellään ja kysellään että mitä mitä ja sitten vielä soitetaan itse kaverille. Jos olis ollut vakavammasta kyse, niin aivan turhaa häröilyä jolla olisi menettänyt kallisarvoista aikaa.
No joillakin on tapana pilailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Mä kiinnitin viime jouluna valoja kattoon ja lipsin tuolilta niin et löin häpuluun siihen tuolin selkänojaan....Vittu et oli vittu kipee pitkään :(

Tuolit on vaarallisia :attn:
:$
Minä olen keikahtamassa tuon toimistotuolin kanssa. Lisäksi usein vauva sylissä istahdan siihen, niin se yhtäkkiä tippuukin ihan alas.
Siksi olenkin alkanut palstailla vaakatasossa. :D

toimintaa eikä kyselyä
totta

vittu
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Mä kiinnitin viime jouluna valoja kattoon ja lipsin tuolilta niin et löin häpuluun siihen tuolin selkänojaan....Vittu et oli vittu kipee pitkään :(

Tuolit on vaarallisia :attn:
no voi vittu, mä repesin, vittu

juu,ymmärrän nyt et ois voinut olla pahempi tilanne eikä ois ollut aikaa hukattavana kysellä enää mesessä et mitä mitä mut tilanne kun on päällä niin ei aina toimi ihan järjellisesti

aivan
Alkuperäinen kirjoittaja saaga1:
Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
luulis ettei tollasta voi sattua kun kolmes promilles mutta empä tiedä
kyllä kaveri oli ihan selvinpäin kun tuo sattui
no niinhän se on, että kaikenlaisia vahinkoja voi sattua milloin vaan. ei se känniä vaadi. mutta tuli vaan heti mieleen kuitenkin, olisiko ollut alkolla osuutta asiaan. hyvä ettei ollut, olisi kaverillasi varmaan entistä kauheampi morkkis! : ) ja toivotaan että pian toipuu (ja oppii olemaan keikkumatta ; ) )

Ikävä haveri kaverillesi, onneksi olitte just mesessä jos ois pahemmin käynyt.

Mut pakko sanoa tuosta tuolilla kaatumisesta niin mein mutsi osti cittarista uuden tietsikkatuolin ja yöllä sit istu koneella ja mä olin jo nukkumassa, sit kuulu pamaus ja kiroominen ja mutsi keräili itseään lattialta, jatkoin unia, meni hetki niin taas pamaus ja kirous niin oli pakko jo tulla kattomaan niin sitlä oli eka lähteny yks jalka alta, oli ajatellut kuitenki et pysyy vielä kasassa niin oli kaikki jalat levähtäny alle ku jokisen eväät, hitto että mä nauran tuolle vieläkin, onneks ei tietenkään sattunut mitään. Sai kyllä uuden tuolin ku meni seuraavana päivänä sen vaihtamaan, siinä oli vikaa, vikaa..

Yhteistyössä