Sattui äsken puistossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teinimammako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teinimammako

Vieras
Olin tuossa lähipuistossa äsken leikkimässä pienen poikani kanssa. Siellä oli muitakin äitejä lapsineen ja eräs nainen tuli sitten juttelemaan. Sanoi: "Hei anteeksi, nyt oli ihan pakko tulla kysymään,että miten te teiniäidit pärjäätte lasten kanssa kun olette itsekin vielä niin kovin nuoria? Asutkos sinä vielä kotona?"
Tuijotin varmaan suu auki. Olen 22v ja poika 9kk. Olen kyllä ikäistäni nuoremman näköinen...mutta että ihan teiniäiti :D
Sitten alkoi kyllä jo naurattaa kun sanoin että en nyt ihan teini kuitenkaan enää vaikka nuori äiti olenkin, sitten nainen vaan pyysi anteeksi ja meni pois. Oli vähän outo tapaus..

Mua luultiin kolmikymppiseksi vasikään.. ja nuorisotiloissa käydessäni tuttu ohjaaja katsoi mua ensin nuoreksi :) Ikää mulla 40v kai sit aika hyvin säilynyt. tai läskit estää ryppyjen muodostumista :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ettet vaan kuvitellut koko juttua?

Mä en ainakaan koska tää ihminen sano että voisin olla hänen lapsensa, ja sit sano että mä oon max 30v. Samoin nuoriso-ohjaaja nauroi että hän ensin luuli mua nuoreksi :) olin omaa lastani hakemassa nuorisotiloista

mulle just eilen yks nainen sano kun oltiin ähtärissä että sulla on noin iso poika jo vaikka olet niin nuori :D Totesin että mistäs tiedät minkä ikänen olen, nainen vaan että no et ainakaan yli 20v. juu että 25 olen kuvitellu olevani mutta kohteliaiasuutena tuon otin :D

mulle sano yks pappa tuossa paripäivää sitten..mulla oli 2v sylissä.jaa taitaa olla esikoinen.sanoin et ei esikoinen on kotona.se jäi kattoo suu auki ja kysy varovasti minkäs ikänen..olin et 8v pappa tuumas jaa no on se hyvä että oot päässy ylioppilaaks ennen ku aloit toista tekemään...olin et :o hauska pappa..nii ja ikää on 27v

Yhteistyössä