V
vieras
Vieras
tossa vähän aikaa sitte rupes mahaa nipistämää,vähän menkkamaiselta kivulta tuntu,sit yhtäkkiä sattu niin että kaksinkerroin olin,ei pystyny istumaa eikä seisomaa,noin vartin olin pitkällää ja hengittelin,pikku hiljaa kipu hellitti,mut johan sattu,tuntu et sisuskalut kääntyy ylösalaisin,mistähän moinen johtuu...ja toinen ihmetyksen aihe on että menkoista n pari viikkoa ja mulla on ollu nyt viikon verran tissit tosi kipeet,paperii parina päivänä jääny vähän semmosta hailakan punasta tuhrua,ja välillä mahaa nipistelee...en tiiä onko toi äskeinen kipukohtaus jotenki yhteyksissä tohon mut vähän ihmetyttää...