Sateenkaari-liput

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko liputus menettämässä” sanomaansa”?
Herättääkö lipun huomaaminen enää mitään tunteita sinussa?
Mulle se on hiukan samaa kuin anoa naisille äänestysoikeutta ,tai ajo-oikeutta.
 
vierailija
Ei aiheuta eikä ole koskaan aiheuttanut. Minulla oli homokavereita jo 80-luvulla ja käytiin tyttökaverini kanssa SETA- klubilla avartamassa näkemyksiä. Olen nainen ja hetero.
 
vierailija
Ärsyttää miten homot on omineet sateenkaaren, ei voi enää katsoa sateenkaarta ajattelematta pride juttuja. Olisi kiva lapsillekin kaikkea sateenkaarijuttuja olla mutta niiden merkitys on vaan "homo" niin tuntuu oudolta ostaa lapsille vaikka sukkia sateenkaariraidalla
 
Ärsyttää miten homot on omineet sateenkaaren, ei voi enää katsoa sateenkaarta ajattelematta pride juttuja. Olisi kiva lapsillekin kaikkea sateenkaarijuttuja olla mutta niiden merkitys on vaan "homo" niin tuntuu oudolta ostaa lapsille vaikka sukkia sateenkaariraidalla
Niin, pitääkö naisen siis pukeutua valkoiseen tai mustaan, ettei miehille synny vääriä epäilyjä?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ärsyttää miten homot on omineet sateenkaaren, ei voi enää katsoa sateenkaarta ajattelematta pride juttuja. Olisi kiva lapsillekin kaikkea sateenkaarijuttuja olla mutta niiden merkitys on vaan "homo" niin tuntuu oudolta ostaa lapsille vaikka sukkia sateenkaariraidalla
Aivan samaa mieltä 👍🏻 Surullista että sateenkaaresta tuli perversion tunnus ja symboli
 
vierailija
Aivan samaa mieltä 👍🏻 Surullista että sateenkaaresta tuli perversion tunnus ja symboli
Kaikkihan on kokonaan kiinni siitä miten itse mieltää asian. Jos mieli liikkuu navanalusjutuissa niin tottakai esim kaikki vähänkin fallosta muistuttavat muuttuvat perversseiksi.
Jos ainoa asia mikä näistä ihmisistä tulee mieleen on seksi niin ehkä kannattaa miettiä omaa suhtautumistaan ja ahtaita näkemyksiään.
Mitä vähemmän tiedät sen enemmän luulet. Ps sateenkaariservietit olivat todella nätit 2 vuotiaan lapsenlapsen synttäreillä.
 
vierailija
Ärsyttää miten homot on omineet sateenkaaren, ei voi enää katsoa sateenkaarta ajattelematta pride juttuja. Olisi kiva lapsillekin kaikkea sateenkaarijuttuja olla mutta niiden merkitys on vaan "homo" niin tuntuu oudolta ostaa lapsille vaikka sukkia sateenkaariraidalla
Kauppaketjut poistavat sateenkaarituotteita (enkuksi rainbow) myynnistä koska eivät enää mene kaupaksi.
 
vierailija
Kauppaketjut poistavat sateenkaarituotteita (enkuksi rainbow) myynnistä koska eivät enää mene kaupaksi.
CM:ssa sateenkaarituotteet ovat näkyvästi esillä. Milloin aletaan keskustella esim. komdomipakkausten teemoista? Sultan muutti nimensä joksikin toiseksi.
Tykkään huonoa klikkiotsikoista. Luulin, että Sanna Marinia on kosittu, kun otsikoon oli valittu jonkun tuntemattoman kommentoijan viesti.
 

Yhteistyössä