M Miracles Aktiivinen jäsen 26.04.2006 13 186 1 36 18.08.2010 #2 Tykkäisin, mut arska paistaa B) Sateesta tietoakaan.
V vieras Vieras 18.08.2010 #3 tykkäisin jos tulis,kaipa sitä vettä kohta tulee ku aika harmaan näköistä on,vois rysäyttää ukkosenkin ni olis kiva
tykkäisin jos tulis,kaipa sitä vettä kohta tulee ku aika harmaan näköistä on,vois rysäyttää ukkosenkin ni olis kiva