särkyneen kahvikupin ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuppi

Vieras
lainasin kaverilleni kahvi- ja teekupit sekä ruokalautaset (arabian sarjaa) heidän perheen juhliin. nyt kaveri palautti astiat ja huomasin äsken purkaessani pakettia, että yksi kahvikuppi on rikki.
mitä tekisit, jos olisit minä? unohtaisitko koko jutun vai mainitsisit kaverillesi asiasta?

hmmm... kyllä mä ehkä mainitsisin, koska mun kahvikuppisarja on jo lopetettu ja uutta ei olekaan niin helppo hankkia tilalle :( jos saisin rahalla uuden kaupasta, niin en mainitsisi...

mies sanoo, että mun pitäisi unohtaa koko juttu... mutta minä taas ajattelen niin, että jos olisin itse lainannut ja rikkonut kaverin kupin, haluaisin tietää ja korvata tapahtuneen vahingon. saattaisinpa ostaa kaksikin kuppia tilalle, että ilkeäisin lainata toistekin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies sanoo, että mun pitäisi unohtaa koko juttu... mutta minä taas ajattelen niin, että jos olisin itse lainannut ja rikkonut kaverin kupin, haluaisin tietää ja korvata tapahtuneen vahingon. saattaisinpa ostaa kaksikin kuppia tilalle, että ilkeäisin lainata toistekin.

niin kun ei tiedä onko mennyt kuoljetuksessa rikki? jos sä vaikka kopsautitkin ite sen ja meni silloin rikki.

Oishan se vähintäänkin asiallista mainita että on mennyt kuppi rikki, jos siis se pakkaaja on sen rikkonut. Ettei vain ois mies pakannut ja vahingossa hajottanu ja päättänyt pitää suunsa kiinni :snotty: Mutta kantsii mainita koska toi jää kaivertamaan sun mieltä kuitenkin. Eikä noi kupit ilmaisia ole...

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

niin kun ei tiedä onko mennyt kuoljetuksessa rikki? jos sä vaikka kopsautitkin ite sen ja meni silloin rikki.

kaveri toi nää avoimessa laatikossa, kun olin ruuanlaittopuuhissa. en tullut silloin kiireessä tarkistaneeksi astioita. nyt sitten huomasin rikkoutuneen kupin päällimmäisenä jo ennen kuin ennätin koskettaa/siirtää astioita.

Yhteistyössä