Särkee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olkapäätä särkee, burana ei meinaa auttaa. Yö meni suht hyvin, mutta aamutouhut kun alkoi niin alkoi myös särky. Onko muilla ollut olkapään kanssa ongelmia ja mikä helpotti?

Mun isällä oli pitkään kipee olkapää. Siinä oli joku(en muista enää) liian pitkä. Olisko ollu luu. Lyhennettiin leikkauksella yliopistollisessa sairaalassa.

Voihan olkapäässä toki olla vaan lihakset jumissa.

Mulla säryn olkapäähän aiheutti yliliikkuvat nivelet jota sitten hoidettiin lääkkeillä, kortisonipiikeillä sekä fysiolla. Nyt ei oo enää vuosiin vaivannut. Oli kyllä todella ilkeä vaiva kun ei pystynyt kättä nostamaan..

Silloin alussa epäiltiin myös kiertäjäkalvosinoireyhtymää tai että jokin olkapään osa olisi kalkkeutunut.. Olin silloin 23 :D Mutta eihän noista koskaan tietä, kannattaa käydä lääkärissä ja kuvauttaa se..

Mulla on kanssa yliliikkuvuutta nivelissä. On kyllä tosi inhottavaa kun ei pysty normaalisti kättä käyttämään. Niskat on kanssa jumissa ja sit tää särky päälle, ei kivaa:(.
Giggles muistatko mitä lääkkeitä sait?

Mulla ei vaivaa olkapää, vaan kantapää (plantaarifaskiitti) ja hoidoksi sain kortisonipiikin ja Meloxicamia, joka on tulehduskipulääke... ei vaan tunnu auttavan. Särkee siis täälläkin. :(

[QUOTE="Rohmu";25372176]Mulla ei vaivaa olkapää, vaan kantapää (plantaarifaskiitti) ja hoidoksi sain kortisonipiikin ja Meloxicamia, joka on tulehduskipulääke... ei vaan tunnu auttavan. Särkee siis täälläkin. :([/QUOTE]

Mullakin on plantaarifaskiitti. Alkoi kesällä ja vaivaa edelleen. Olen syönyt siihen kaksi tulehduskipulääkekuuria ja saanut kortisonia.

Olkapääkin vaivaa ajoittain, mutta ei onneksi koko ajan. Jäätynyt olkapää voi olla yksi syy olkapäävaivoihin.

Kävin eilen fysiatrilla ja jäätynyt olkapää diagnoosina. Kirjotti kahta särkylääkettä ja loppuviikon sairaslomaa. Kylläpä on viheliäinen vaiva ja saattaa kestää pitkään:(

Yhteistyössä