särkänniemen elämysavain ennakkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
jos ostan sen elämysavaimen ennakkoon,niin voinko vaan kävellä portista sisään,ettei tarvii enää jonotella?

entä pitääkö siihen kirjoittaa ite päivämäärä vai kelpaako ilman?

Mielestäni nettisisvuilla oli selvät ohjeet näihin ennakkoon ostettuihin rannekkeisiin. Täytyi merkitä päivämäärä ja oli ohjeet rannekkeen kiinnitystä varten. Itse aion ostaa rannekkeet ennakkoon netin tai siwan kautta kun olemme parin vko kuluttua menossa linja-autoreissulle kyseiseen paikkaan.

Ite kirjotetaan siihen se päiväys, siinä on selkeet ohjeet miten se tulee laittaa ja millaisella kynällä. Ja jonon ohi voi vaan kävellä. Siis tämä on niissä tapauksissa kun ostat sen lipun jostain pisteestä (me ollaa ostettu Ideaparkista). Särkän nettikaupan liput ilmeisesti pitää noutaa jostain tiskiltä sieltä, siitä en tiiä kuinka paljon joutuu sitte jonottamaan.

Ite kirjotetaan siihen se päiväys, siinä on selkeet ohjeet miten se tulee laittaa ja millaisella kynällä. Ja jonon ohi voi vaan kävellä. Siis tämä on niissä tapauksissa kun ostat sen lipun jostain pisteestä (me ollaa ostettu Ideaparkista). Särkän nettikaupan liput ilmeisesti pitää noutaa jostain tiskiltä sieltä, siitä en tiiä kuinka paljon joutuu sitte jonottamaan.

Jos en väärin ymmärtänyt niin nettikaupassa luki että postitetaan muutamassa päivässä kotia.

heippa :) itse kirjoitat siihen sen päivän millon oot menossa sinne.
esim. 08.06.11.
SELKEÄLLÄ KÄSIALALLA JA ESIMERKIKSI MUSTEKYNÄLLÄ / JOLLAIN MIKÄ EI LEVIÄ :)

Itse ostan siwasta kun nettipuodissa tulee 2e toimitusmaksu eli ihan sama ostaako portilta vai ei :D Siis kuluineen. Mutta jos on etukäteis lippu niin siihen on se etu ettei tartte jonottaa :D

Yhteistyössä