Sarjassamme blondi.. tuttiasiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilppa86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hilppa86

Jäsen
21.02.2010
467
0
16
Pakkaan sairaalakassia ja ajattelin varmuuden vuoksi pakata yhden tutin matkaan. Olen sen tuossa kattilassa keittänyt hyväksi ja nyt mietin,että miten pakkaan sen laukkuun? Ihan pussiin vai miten yleensäkkin kuljetatte tutteja? :attn:

Terveisin pyhä yksinkertaisuus..

Jatkan vielä ettei tuo nyt niin huono kysymys ollut, minä mietin esikoisen kohdalla aikoinani samaa että miten ihmeessä saan sen puhtaan tutin kulkemaan mukanakin puhtaana. Näin sitten kaverillani puhtaat tutit siinä ostolaatikossa ja hokasin että hitsiläinen sitä vartenhan se on olemassa :D

Mä keitin sen kotelonkin ja laitoin tutin takaisin sinne. Siis se sellainen kova muovinen jossa -en muista minkä merkkisiä - tutteja myydään. Tai laita vaikka pakastepussiin.

Ainakin täällä päin lapsi saa sairaalasta tutin, joka jätetään sinne sitten, jos tarvii.

Mutta itse yleensä reissuun lähtiessä oon laittanut sellaseen litran pakastepussiin puhtaat tutit ja pussi solmulla kiinni.

Ihan tavallisessa pakasterasiassa minä vein. Ja paljon-paljon myöhemmin tajusin, etten ollut keittänyt sitä pakasterasiaa. Muttei meille mitään näkyviä vaurioita siitä tullut.

Ainakaan TYKSissä ei tuttia mielellään anneta vauvalle.

[QUOTE="vieras";23028505]Eikö sairaalassa ole tutteja?[/QUOTE]

Oli ainakin meidän synnärillä, mutta se tutti jäi sinne ja oma oli varmuuden vuoks mukana. En muita tarvittiinko sitä kotimatkalla.

Kotimatkaa varten sitä tuttia olen pakkaamassa, osastolla ei varmaan ees saa kun imetyshommia opetellaan.. Mutta ei kuulkaa paniikkia, löysin tuttipaketin jossa tutit rasiassa.. eikun keittohommiin =)

meille ainakin jorvissa sanottiin että jos tuttia ei halua kotiin ottaa niin voi heittää roskiin, siellä käytetyllä tutilla ei mitään tehdä. vaikea kuvitella että niitä kierätettäisiin..

Yhteistyössä