Sarda-merkkinen polkupyörä, mitähän tuli ostettua?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Löysin tänään kirpparilta tosi siistissä kunnossa olevan Sarda-merkkisen polkupyörän, 16 tuumaisen, ja ostin sen, koska mielestäni se oli edullinen. Nyt olen yrittänyt netistä löytää tietoja siitä ja lähinnä kiinnostaa missä sellaisia myydään uutena ja mitähän mahtavat maksaa. Googlella en juuri mitään löytänyt, joten kertokaas ko merkin omistajat, että teinkö hyvät kaupat vai en.
 
vieras
No en kyseisen merkkistä pyörää omista ja syystä, että: on aivan hanurista! Samaa laatua olisit saanut biltemasta! Joten..
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hobbyhallin merkki. Ei mun kokemusten mukaan kovin laadukas, mutta eiköhän ihan kuitenkin menettele.
Enää siellä ei ainakaan niitä ole myynnissä, kun äsken katsoin. Minkälaisia kokemuksia sulla on ollut? Millä tavalla huono laatu?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en kyseisen merkkistä pyörää omista ja syystä, että: on aivan hanurista! Samaa laatua olisit saanut biltemasta! Joten..
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.. :D
voi ei, tulikohan tehtyä ihan huono ostos :( No, ehkä sen voi myydä eteenpäin, jos jollekin muulle kelpaa. Monet näyttää niillä Bilteman pyörilläkin ajavan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en kyseisen merkkistä pyörää omista ja syystä, että: on aivan hanurista! Samaa laatua olisit saanut biltemasta! Joten..
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.. :D
voi ei, tulikohan tehtyä ihan huono ostos :( No, ehkä sen voi myydä eteenpäin, jos jollekin muulle kelpaa. Monet näyttää niillä Bilteman pyörilläkin ajavan.
Yleensä nuo halvemmat pyörät ovat laadultaan aikaste paljon huonompia: eli siis osat huonolaatuisia. Runko yleensä painava, toisin kuin paremmissa pyörissä alumiinia tai hiilikuituterästä, joka on kevyt. Että yleensä se laatu maksaa, joten jos pyörä ei maksa mitään, niin ei se hyväkään ole..
Valitettavasti tosiasia. Sinuna myisin pois, et siitä kyllä oikein mitään saa, mutta tuskinpa (toivottavasti) et siitä mitään maksanutkaan!?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä tytöllä ollut tuon Sarda-merkkinen pyörä. Kesti hyvin siihen asti kun kävi pieneksi. Ei ollut meillä mitään vikaa siinä.
kiva, että jollakin on positiivisiakin kommentteja. Tuli jo surku, että menikö vähät rahat hukkaan. Tietysti tyhmää ostaa sika säkissä, mut pyörä oli ulkoisesti todella siisti ja sillä oli myyjän mukaan ehditty ajaa aika vähän ja jäi pieneksi eli ilmeisesti lapsi oli saanut lahjaksi vähän liian pienen pyörän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä tytöllä ollut tuon Sarda-merkkinen pyörä. Kesti hyvin siihen asti kun kävi pieneksi. Ei ollut meillä mitään vikaa siinä.
kuin myös..ja nyt ostettiin 3 vaihteinen,hintaa sillä n.200 ?..normaalit takuut rungolla jne..ja kyllähän siihen vaikuttaa myös se,että miten sitä pyörää pidetään ja huolletaan :whistle:

 
Annu
Ongelmia tulee varmaan siinä vaiheessa ku pyörä menee rikki ja sitä yrittää viedä korjattavaksi jonnekin pyöräkorjaamoon. Siellä eivät korjaa noita halppis pyöriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Ongelmia tulee varmaan siinä vaiheessa ku pyörä menee rikki ja sitä yrittää viedä korjattavaksi jonnekin pyöräkorjaamoon. Siellä eivät korjaa noita halppis pyöriä.
ihan mielenkiinnosta,minkä hintaluokan pyörä ei ole sun mielestä halpispyörä lapsen käyttöön?mun mielestä 200 ? lapsen pyörästä ei ole halpa hinta..

 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Ongelmia tulee varmaan siinä vaiheessa ku pyörä menee rikki ja sitä yrittää viedä korjattavaksi jonnekin pyöräkorjaamoon. Siellä eivät korjaa noita halppis pyöriä.
ihan mielenkiinnosta,minkä hintaluokan pyörä ei ole sun mielestä halpispyörä lapsen käyttöön?mun mielestä 200 ? lapsen pyörästä ei ole halpa hinta..
Niin, en tarkoittanut halppiksella halpaa vaan yleensä noita "marketti" pyöriä. 200? ei ole halpa hinta lapsen pyörästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Ongelmia tulee varmaan siinä vaiheessa ku pyörä menee rikki ja sitä yrittää viedä korjattavaksi jonnekin pyöräkorjaamoon. Siellä eivät korjaa noita halppis pyöriä.
ihan mielenkiinnosta,minkä hintaluokan pyörä ei ole sun mielestä halpispyörä lapsen käyttöön?mun mielestä 200 ? lapsen pyörästä ei ole halpa hinta..
Niin, en tarkoittanut halppiksella halpaa vaan yleensä noita "marketti" pyöriä. 200? ei ole halpa hinta lapsen pyörästä.
no,merkki kuitenkin on sarda ja ei mun mielestä edes markettipyörän näkönen..samanlainen,kun myydään intersporteissa ja muissa..sardamerkistä tässä ketjussa kuitenkin oli kyse..

 
Ihan hyvä ...
meillä ollut molemmilla tytöillä, 16 ja 20 tuumaiset pyörät. Käytössä 3-4 vuotta ja hyvin pelittivät. Myytiin kirpparilla kun jäivät pieneksi ja saatiin niistä 40 ja 50 euroa. Enemmänkin ois saatu mutta annoin halvalla kun menivät molemmat samalla ostajalle :)

Uutena maksettiin muistaakseni jotain 200-250 euroa / kpl.

Ihan hyvät ja kestävät fillarit, tosin tyttöjen käytössä joten käyttö ei ehkä niin rajua kuin pojilla...
 

Yhteistyössä