sara

  • Viestiketjun aloittaja kun riitelette, ilkeyksiä
  • Ensimmäinen viesti
kun riitelette, ilkeyksiä
narsisti viesti-ketjusta tuli tämä mieleen, eli kun olet riidellyt puolisosi kanssa, miten olet riidan aikan huomioinut vain itseäsi.

toisessa ketjussa mainitsinkin että iltapalan olen tehnyt vain itselleni, toiselle en ole tarjonnut,

mutta tuli tämäkin mieleeni, siivoamisesta usein olemme riidelleet, minusta hän on hyvinkin epäsiisti, ei korjaa astioita eikä tavaraoita paikoilleen, vaikka usein olen pyytänyt kiinnittämän siihen huomiota, minulle kun yleinen siisteys vaikuttaa ihan mielialaankin: sotkua ympärillä, ärsyttää.

kerran tympääntyneenä tähän keräsin aina kaikki hänen jättämänsä roinat, roskat, astiat yms, samalle paikalle, sieltäpähän etsi sotkujen alta tavaroitaan. ikävä kyllä se ei vaikuttanut toivomallani tavalla, ei siivonnut roskiaan ja tavaroitaan ja ollut sen jälkeen tarkempi...=(
 
Birgitta
Joskus keräsin kaikki Hänen hikisukat ja likaiset kalsarit sängyn alta ja kiinnitin ne nastalla taloyhtiön ilmoitustaululle. Hän käsitti viestini väärin ja on siitä lähtien vienyt itse paskapyykkinsä ilmoitustaululle. Nyt ei mieheni sukkameren seasta erotu muut ilmoitusluontoiset asiat.
 

Yhteistyössä