Sara Siepin itkuinen tilitys

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sara Sieppi. On päiviä, kun ei satu. Välillä sattuu sitäkin enemmän. Siinä sun ruudulla on oikea ihminen. Se lukee ja tuntee. Kokemuksesta voin sanoa, että mihinkään ei totu. Pari vuotta sitten mietin, onko missään mitään järkeä. Onnekseni pääsin ylös, mutta kaikki eivät pääse. Mieti sitä, kun seuraavan kerran kirjoitat jotain Jodeliin. Ne henkilöt ovat ihmisiä - eivät juorulehtien taruolentoja
 
PItäisi muistaa, että julkisuudella on aina ollut varjopuolensa. Kun sinne vartavasten pyrit ja haluat tienata elantosi julkisuudella, ikävät kommentit ei ole ihan äkkiä loppumassa. Niin ikävää kuin se onkin.

On turha yrittää vedota ihmisiin.. Suurinta osaa suomalaisista ei kiinnosta Saran jutut eivätkä he kommentoi mitään niihin. Sitten on se pieni prosentuaalinen porukka, joka haluaa olla ilkeitä ja tiputtaa Saraa maan pinnalle. On täysin turha yrittää vedota näiden ihmisten empatiakykykyyn, koska heillä ole mitään kiinnostusta empatioida Saraa. Sara siis taistelee tuulimyllyjä vastaan ja tekee itsestään vähän hölmön.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Sara on ihana, mutta naiivi. "Hei mä kävin koronatestissä mutta tuloksia odotellessa kävin kahvilassa ja sometin kaikille sieltä käsin, kun oireet vähän helpotti!"


Ihmisen tärkeimpiä kykyjä on tajuta ettö miltä oma itse, ja oma toiminta näyttää muille päin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Paineet? Mitkä ihmeen paineet kun ei eukko ole koskaan edes tehnyt töitä! Tai jos per*seen ketkuttelu netissä lasketaan työksi...
Pakosta se on töitä paljon tehnyt, koska ei muuten maailmalla jatkuvasti juosta, osteta muotilaukkuja ja Suomessakin näyttäydytä menomestoissa kalliisti huoliteltuna. Voihan ne missijulkkujen verotiedot olla nollissa monestakin syystä, ei nollatuloiset toimeentulotukiasiakkaat juoksentele ulkomailla ja kalliissa menomestoissa kotimaassa muotikledjuissa. Eikä Sara Sieppi ole edes Dubaissa käynyt karvakantista pankkiaan täyttämässä monien julkkusisarustensa tapaan.
 
vierailija
Mitkä fakin PAINEET?

Itsellä on aivan musertava työstressi liian korkealle asetettujen tulostavoitteiden, mulkkujen työkavereiden ja todella vaativien asiakasprojektien takia. En saa öitä nukuttua kun pyörin hikisenä ja huolestuneena lakanoissani ja työpäivät venyvät iltoihin ja viikonloppuihin. Ja sitten joku somepyllistelijä kehtaa ulista valtamediassa, että hänellä on paineita ja paha olo? Mitä vittua?
Tuntuu, että tuo somepyllistelijä on sinua fiksumpi, kun pääsee helpommalla. Kuka haluaisi tuollaisia paineita, kuin sinulla, eihän siinä ole mitään järkeä.
 
vierailija
Saran elämää on puolestaan häirinnyt kova työstressi, josta hän avautui myös sosiaalisessa mediassa tänä vuonna.

- Ei vaan enää jaksa, Sara sanoo videolla kyyneleet silmissään.
 
vierailija
SARA SIEPPIÄ HAUKUTTIIN SOMESSA PROSTITUOIDUKSI - TÖRKEÄ SOLVAUS VETI MISSIKAUNOTTAREN SOKKIIN: "MITEN JOKU KEHTAA?"

Siis mä sain äsken tämän kommentin mun kuvan alle. Se poistettiin, mutta mä kerkesin lukea sen, mä kerkesin vastata siihen, tyyliin jotain emojeita, koska mä olin ihan sokissa, Sara sanoo videotarinassaan.

Miten joku kehtaa? Sitä kommenttia ei enää ole, mutta se on mulla mielessä. Joku ihminen on sanonut mulle noin! Siis wou!
 

Yhteistyössä