A
anni*
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:Alkuperäinen kirjoittaja heppu:Jos tilanne on kohtausten osalta rauhallinen, niin ainakin leikkaus aloitetaan tähystämällä. Joskus voidaan joutua kesken leikkauksen siirtymään avoleikkaukseen, mutta taitaa olla aika harvinaista. Itse olin yön sairaalassa ja seuraavana pääsin kotiin. Kahteen viikkoon ei saanut nostella vauvaa, joten kantoapua tulet tarvitsemaan. Yllättävän vähän leikkauskohdat oli kipeät. Hartiat mulla oli muutaman päivän TODELLA kipeät, kun leikkauksessa käytetty kaasu alkoi nousta ylöspäin. En muista pitikö olla imettämättä vuorokausi leikkauksen jälkeen vai enemmän.
Mä en tiedä mikä mulla niitä kohtauksia aiheutti, ei niitä onneksi monia ollut. Ennemminkin tuntuu, että kohtaus tuli, kun olin tietyssä asennossa. Netistä löytyy kyllä listoja niistä ruoka-aineista mitä kannattaa välttää. Ja kai olet saanut reseptin ainakin Litalginiin?
Litalginia ei kuulemma saa käyttää imettäessä... :/
mitään muuta lääkettä ei ole ja kyllä sitä sitten vaan otettiin ja lääkäri sen reseptin kirjoitti ja kun ensiapuun menee kun kohtaus tulee niin lyövät litalgin piikin kankkuun