Sappikipu ja litalgin ei auta kuin tunnin..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Huoh.. Tää on taas tätä. Viimeyön valvoin kipeänä ja aamulla otin litalginin, mutta ei se auttanu kuin tunnin. Kauheesti en sitäkään uskaltais ottaa, kun raskaana olen. Tuo kipu on inhottava! :X
Pakko varmaan illalla päivystykseen lähtä, kun mies tulee töistä, kun en jaksais kovin montaa päivää kärsiä kivustakaan..
 
en tiedä sappikivuista, mutta mulla litalgia menee kun munasarjakystat sanoo poks. aina litalgin tabletit ei auta, sitten lähden sairaalaan hakeen litalgin piikkiä ja muita mömmöjä. Joku lääkäri (tais olla arvauskeskuksessa) vähätteli, että miks tulla hakeen piikkiä jos tabletteja kerran on. Mutta gynekologi sitten selitti, ettei tabletit auta jos niitä ei ota ajoissa ennen kuin kovin kipu tulee. jos ottaa ne liian myöhään niin sitten vain tulla sairaalaan piikille.
 
no jos ei litalgin auta niin sitten on mentävä lekuriin. mulla kans sappikivet ja jos ei lääkkeet sitte auta kun kipuja on niin ainoo mahis on leikkaus. mutta sulla varmaan yritetään jotain muuta ekaks kun oot raskaana. ja raskaanaollessa mullekin puhkes ne kivut. älä odota iltaan asti vaan mene heti!
 
:( Tiedän tunteesi. Mee vaan päivystykseen heti kun pääset. Mulla myös alkoi sappikivet kipuilla raskauden aikana, mutta niitä ei silloin osattu vielä diagnosoida, epäilivät vaan happovaivoja :headwall: Kun vihdoin sain oikean diagnoosin niin olin puoli vuotta leikkausjonossa - loppuaikoina kohtaus tuli jo viikottain.

Jaksamista sinulle toivotan :hug:
 

Yhteistyössä