Sapettaa!! Lapset eivät ehkä saa hoitopaikkaa, koska äitiyslomalaisten lapset vievät ne!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitix3 lapset hoidossa ja äiti töissä.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sori, mut minua ei tällähetkellä kiinnosta keneltä me ehkä oltais hoitopaikka viemässä. Mut olen saamassa vauvan ja mä en tällä hetkellä pysty hoitamaan kunnolla isompia lapsia. Ja aijon pitää vielä vähän aikaa vauvan synnyttyäkin isompia hoidossa. Että pääsen taas jaloilleen. Mä maksan siitä ja muuta apua en tähän tilanteeseen nyt saa.

Pusket lisää lapsia maailmaan ja edellisikään et jaksa hoitaa. Kyllä teitä ansiotöitä pakoilijoita aina riittää. Uusi lapsi aina alle kolmen vuoden välein ja mamman ei tartte mennä töihin koskaan.

No etpä näytä säkään jaksavan, kun lapses hoidossa on.

Alkuperäinen kirjoittaja sapetus x 1000:
Sori, mut minua ei tällähetkellä kiinnosta keneltä me ehkä oltais hoitopaikka viemässä. Mut olen saamassa vauvan ja mä en tällä hetkellä pysty hoitamaan kunnolla isompia lapsia. Ja aijon pitää vielä vähän aikaa vauvan synnyttyäkin isompia hoidossa. Että pääsen taas jaloilleen. Mä maksan siitä ja muuta apua en tähän tilanteeseen nyt saa.

Itsekästä, sanon minä!

Myönnän, mut ihminen saa ja joskus on vaan pakko olla itsekäs.
Muuta apua en saanut joten tämä on tällähetkellä ainut selviytymis muoto. Ja en todellakaan etukäteen voinut tähän varautua et olen nyt tässä kunnossa.

Toivon että itsekkyytesi saa joskus palkkansa, ja lapsesi menettää hoitopaikkansa ja joudutte kuskaamaan lapset jatkossa 10 km:n päähän toiseen hoitopaikkaan aamuruuhkassa. Potuttaa vain vietävästi tuommoiset muijanrotaleet!!! Ei raskaus ole sairarus! Ja raskauskin päättyy joskus!!!

:) Sehän olis kiva jos nuin lähellä olis hoitopaikka.
Sepä kiva kun tiedät et miten hyvin tämä minun raskaus on mennyt. Ei se sairaus olekkaan, mut hienoa jos olet selvinnyt itse niin loistavasti et voit arvostella muita.
Toivon myös sinulle vähän avarakatseisuutta ja myötätuntoa.

Täältä et avarakatseisuutta ja myötätuntoa hoitopaikan viejille saa!!!

Panosta vähän enemmän valittamaan oikeeseen osotteeseen, niin ehkä joskus toi jäkätys tuottaa tulosta.

Itsekin olen sitä mieltä, että äitiyslomalaisten lapset tulisi hoitaa pääsääntöisesti koton. MUTTA jos on hoitoon viemiselle joku PAINAVA syy, kuten äidin jaksamattomuus, niin silloin tilanne on erilainen. Totta on, että nämä "virikepaikkalaiset" vievät suotta työssäkäyvien lapsilta paikkoja. Muutenkin hoitopaikkoja liian vähän.

terv. äitiyslomalainen ja neljä pientä

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No tuota, milläs oikeudella se päiväkodin täti sinulle toisten äitiyslomista ja hoitopaikoista kertoili? :whistle:

tämä tuli minullaki ensiksi mieleen.. et piip.. mitä se sulle tai kellekkään muullekkaan vanhemmalle kuuluu mistä syystä kenenki lapset on siellä hoidossa!!

Yhteistyössä