SantaPark vai pajakylä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piippöp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piippöp

Vieras
Onkos kyseisiin paikkoihin omat pääsymaksunsa? ja olenko käsittänyt oikein että tuolla pajakylässä on vain kauppoja? Entäs se Joulupukin postikonttori onko jommassa kummassa paikassa?

Pajakylässä on kauppoja ja pääposti sijaitsee myös siellä, muutama kahvipaikka/ravintolakin löytyy. Pajakylään ei ole sisäänpääsymaksua ja Joulupukin löytää Joulupukin kammarista, siellä ottavat kuvia jos lapset haluaa olla samassa kuvassa pukin kanssa. Omia kuvia ei saa ottaa ja kuvien lunastus on muistaakseni aika arvokasta...
Santa Park on sitten vähän kauempana Pajakylästä ja sinne on oma sisäänpääsymaksu, oman pojan kanssa on käyty vasta pajakylässä kun on niin pieni, että ei ole siitä SantaParkista kokemusta.

Napapiirin pajakylän joulupukin tapaamisesta otettu valokuva maksaa 25 euroa, eli melkoinen rahastus, kun omia kuvia ei saa ottaa. Santa park aivan turha ja törkeä rahastuspaikka, epäsiisti ja kuihtuneita poroa, hinta oli lähes 30 euroa per hlö ja koskee aivan pikkulapsiakin.

eka vastaus aika kattava. Itse en ole santa parkissa myöskään nykypäivänän käyny kun sitä on omistajavaihdosten yhteydessä uusittu, mutta itse menisin varmaan vain pajakylään. Sisäänpääsyä ei ole, pääposti ja itse pukki löytyy. Santapark myös melko arvokas.

Kävimme kesällä SantaParkissa ja ainakin kesäaikaan se oli paljon mukavampi paikka kuin Napapiiri (onkohan sama kuin pajakylä). Napapiiristä tuli lähinnä mieleen jättikokoinen huoltoasema myyntipisteineen, ei ostettu yhtään mitään.

Yhteistyössä