santander laina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santanderlainaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

santanderlainaa?

Vieras
Hei!

Tietääkö kukaan, että kun on hakenut lainaa tuolta ja saanut sen tekstiviestin, että postitamme sinulle parin päivän kuluessa päätöksen ja tää viesti tuli ma ja vieläkään ei ole mitään postia näkyny....soittaisin tuonne ja kysyisin mutta oli asiakaspalvelu mennyt jo kiinni...höh ärsyttää vaan kun muka pari päivää ja tässä jo viisi päivää odottanut tietoa....

just hain kans, ja samalleen tuli viesti, muuttaman päivän päästä laput, heille piti laittaa verotiedoista (-08) selvitys ja palkasta jossa näkyy vuoden alusta maksetutu palkat ja verot, sit vasta tekeevät päätöksen!

Alkuperäinen kirjoittaja santanderlainaa?:
Tietääkö kukaan, että kun on hakenut lainaa tuolta ja saanut sen tekstiviestin, että postitamme sinulle parin päivän kuluessa päätöksen ja tää viesti tuli ma ja vieläkään ei ole mitään postia näkyny......

Minulla toimi ainakin ihan hyvin kuten aiemman GE-Moneyn kanssa (mies oli lainannut sieltä, en minä).
Kulutusluotto.org
ja "kysymyksiä ja vastauksia" oli lisätietoa tuosta. Joku kysellyt mitkä on firman taustat ja voiko luottaa. Hyvältä vaikuttaa. Tuo on entinen GE-Money siis, jos jollekin jäi vielä epäselväksi.

Järkkäri on niillä noin 250 euroa, joka taitaa olla suomenennätys itsessään. Korkokin on kova 14% + marginaali joten jätän kyllä Santanderin ihan muille.
Aasa.fi lainan saa halvemmalla jos pankkeja ei halua käyttää...

Lainasumma 3000 ja laina-aika 36kk. Ja tuo on Santanderin alennus järjestelypalkkiolla laskettu. Normaali tosiaan sen 250 euroa. Vertailu kannattaapi.

Aasa Oy -Kulutusluotto http://www.aasa.fi

Nimelliskorko 9,8%
Järjestelypalkkio 149 euroa
Tilinhoitomaksu 5eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 17,64%

Santander Consumer Finance Oy - Santander laina http://www.satander.fi
Nimelliskorko 13,9% + 3kk euribor (1,043%)
Tilinhoitomaksu 8eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 23,43%

Itse olen ottanut lainaa molemmista paikoista, aikoinaan muutaman tuhat euroa Santanderilta ja nyt Aasalta tonnin. Syy miksi vaihdoin pois Santanderista oli se, että niiden asiakaspalvelu tössi muutaman kerran todella pahasti ja maksatti minulla selvitysmaksuja joita ei mielestäni olisi kuulunut minulla maksattaa koska syy oli heissä. Lisäksi minulla oli nyt tarve vain n. tonnin lainaan ja Santander ei myönnä pienempiä lainoja kuin 2000 euroa. En viitsinyt ottaa tuolla hinnalla (nimelliskorko 15%) Santanderilta huvikseen roikkumaan ylimäärästä lainaa.

Aasan kanssa on kaikki mennyt toistaiseksi ihan normaalisti.

Lainasumma 3000 ja laina-aika 36kk. Ja tuo on Santanderin alennus järjestelypalkkiolla laskettu. Normaali tosiaan sen 250 euroa. Vertailu kannattaapi.

Aasa Oy -Kulutusluotto http://www.aasa.fi

Nimelliskorko 9,8%
Tilinhoitomaksu 5eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 17,64%

Santander Consumer Finance Oy - Santander laina http://www.satander.fi
Nimelliskorko 13,9% + 3kk euribor (1,043%)
Tilinhoitomaksu 8eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 23,43%

Ihan asiallisia ne siellä asiakaspalvelussa on, tekevät vaan työtään ja korko on kyllä iso, kannattaa etsiä joku muu paikka jos ei ole pakko tuolta hakea, joustoluotto.fi on parempi paikka minun mielestäni, sitä hoitaa ruotsalainen collector credit ja lyhennyskin alkaa vuoden kuluttua siittä kun saa rahan tilille.

Ihan asiallisia ne siellä asiakaspalvelussa on, tekevät vaan työtään ja korko on kyllä iso, kannattaa etsiä joku muu paikka jos ei ole pakko tuolta hakea, joustoluotto.fi on parempi paikka minun mielestäni, sitä hoitaa ruotsalainen collector credit ja lyhennyskin alkaa vuoden kuluttua siittä kun saa rahan tilille.

Joustoluotossa nimelliskorko jotain 20% + kulut päälle. Tämän lisäksi LYHENNYS alkaa vuoden päästä, joten ekan vuoden makselet pelkkää korkoa joka kuukausi. Tulee siinä noilla koroilla kallis laina.

Eli eiköhän pitäydytä kuitenkin siinä että Santander ja Aasa ovat tällä hetkellä halvimmat lainan antajat Suomessa.

Hei!

Tietääkö kukaan, että kun on hakenut lainaa tuolta ja saanut sen tekstiviestin, että postitamme sinulle parin päivän kuluessa päätöksen ja tää viesti tuli ma ja vieläkään ei ole mitään postia näkyny....soittaisin tuonne ja kysyisin mutta oli asiakaspalvelu mennyt jo kiinni...höh ärsyttää vaan kun muka pari päivää ja tässä jo viisi päivää odottanut tietoa....

Usein ne tosiaan lähettää tekstin heti, mutta paperi tulee vasta viiveellä — joskus viikko. Soita heti kun asiakaspalvelu aukeaa, niin saat selvyyden missä kohtaa hakemus on. Tarkista myös sähköposti ja roskaposti, ja että olet lähettänyt pyydetyt liitteet (vero- tai palkkatiedot). Jos haluat vertailla prosesseja tai katsoa vinkkejä, tässä saattaa olla hyödyllistä luettavaa: ankkuri tähän. Ärsyttävää odottaa, mutta yleensä se vaan menee läpi pienellä viiveellä 😕

Yhteistyössä