Sanotko puolisollesi että rakastat...

  • Viestiketjun aloittaja yks äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti
bitch from hell
sillon kun rakastin sanoin mutta mies ei ole koskaan sanonu oma aloitteesti. vastasi aina et rakastaa jos minä sanoin rakastavani ensin. nyt :x koko äijä. pakon sanelemana nyhjätään kimpassa.
 
wiffe
työkaveri joskus sano et ne ei oikeen osaa, et kuulema sanovat sit jos lakkaavat rakastamasta...

mei kyl sanotaan melki päivittäin, tai ainaki pari kertaa viikossa. Ja tarkotetaan sitä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 11:38 chrissy kirjoitti:
Kyllä sanotaan melkein päivittäin joko kasvotusten tai esim. puhelimessa tai txt..
Jos sanoo puhelimessa taikka tekstiviestin kautta että rakastaa, niin tarkoittaako mies sitä? vai sanooko vain? Minulle on tullut tällänen tunne mieleen.. Ennen sanoin miehelleni päivittäin, että rakastan sitä mutta nyt se on vähän jäänyt..eipä miehenikään ole kyllä sanonut minulle, jos en itse sano eka..aika outoa..?
 
Mitäpä tuota lässyttämääm. Teot on enemmän ku sanat!!

Semmoset lässyttää enemmän jotka pelkäävät miehen katseleen muita naikkosia. Niiden pitää "varmistaa" sanomalla se jokapäivä. Näin se vaan on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:30 äiti kirjoitti:
Mitäpä tuota lässyttämääm. Teot on enemmän ku sanat!!

Semmoset lässyttää enemmän jotka pelkäävät miehen katseleen muita naikkosia. Niiden pitää "varmistaa" sanomalla se jokapäivä. Näin se vaan on.
Äiti raukka, oletko jäänyt rakkauden tunnustuksia vaille? Johan se kuuluu normaaliin parisuhteeseen kertoa toiselle rakastavansa. Voi vaan jäädä odotteleen eroa jos se ei kuulu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:30 äiti kirjoitti:
Mitäpä tuota lässyttämääm. Teot on enemmän ku sanat!!

Semmoset lässyttää enemmän jotka pelkäävät miehen katseleen muita naikkosia. Niiden pitää "varmistaa" sanomalla se jokapäivä. Näin se vaan on.
:LOL: :LOL: :LOL: ...ja katkerahan en ole... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 18:11 Miss Elvis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:30 äiti kirjoitti:
Mitäpä tuota lässyttämääm. Teot on enemmän ku sanat!!

Semmoset lässyttää enemmän jotka pelkäävät miehen katseleen muita naikkosia. Niiden pitää "varmistaa" sanomalla se jokapäivä. Näin se vaan on.
:LOL: :LOL: Miehelleni sanon joka päivä että häntä rakastan ja hän sanoo sen minulle yhtälailla joka päivä. Ja jos paremman luulee löytävänsä kuin minä niin antaa mennä vaan :LOL: :LOL:
 
Nakuankka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 16:05 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:30 äiti kirjoitti:
Mitäpä tuota lässyttämääm. Teot on enemmän ku sanat!!

Semmoset lässyttää enemmän jotka pelkäävät miehen katseleen muita naikkosia. Niiden pitää "varmistaa" sanomalla se jokapäivä. Näin se vaan on.
Äiti raukka, oletko jäänyt rakkauden tunnustuksia vaille? Johan se kuuluu normaaliin parisuhteeseen kertoa toiselle rakastavansa. Voi vaan jäädä odotteleen eroa jos se ei kuulu...
Tuskinpa on. Meitä vain on erillaisia ihmisiä. Koittakaa hyväksyä se. Minä olen tämän äidin kanssa samoilla linjoilla. Teot meidän suhteessa ratkaisee. Itse tiedän itsestäni, että voin puhua tuntitolkulla #&%?$!* ja puhua ohi suuni ja tiedän, että jokainen ihminen tällä planeetalla kykenee siihen, mutta teot ovat jotain konkreettista & todellista. En kiellä ettenkö joskus tätä todella "kaunista"(rrraakkassstannn btw. kuulostaa ihan kuolon korinalta =)) ja ihanaa fraasia käyttäisi, mutta harvoin. Enemmänkin kysymykset ja rakkauden osoitukset ovat verbaalisessa muodossa tyyliä" tykkäätkö? Miksi tykkäät? Miksi ihastuit?" tälläistä sanaleikkiä joihin aina keksimme ihania ja niiiiii-iin kauniita asioita. Nainen tykkää silmin nähden ja minä tykkään kun hän tykkää. Mulle nuo ovat lähinnä kivaa sana leikkiä. Itse osoitankin sitten rakkautta teoin ja samalla tavalla myös arvioin sitä muilta ihmisiltä. Eli ei sanoin vaan teoin. Näin meillä toisin teillä.

Toivottavasti alkais jo sataa. Läähpuh.
 
Mies sanoo joskus, mutta itse en osaa :( Olen miettinyt miksi... ehkä en rakasta tarpeeksi, että saisin sanat tulemaan suustani. En myöskää helli, pusuttele enkä hiplaa, mieheni tekee ja ihmettelee miksi minä en.

Luulenkin nyt, että yhdessä emme tule vanhenemaan vaikka nyt suurempia ongelmia ei olekaan. Mulla taitaa olla 40-kympin kriisi tms. :\|
 
Kyllä meillä sanotaan päivittäin, joskus jopa useamman kerran päivässä, vielä juuri ennen kuin mennään nukkumaan kun hyvää yötä toivotetaan. Kyllä meillä teoillakin kerrotaan että rakastaa ja välittää toisesta.
 
Meilläki sanotaan lähes päivittäin että rakastetaan.Viimestään nukkumaan mennessä kuuluu "Hyvää yötä rakas!"........Mutta: Olen miettinyt, että mitä se miehen puolelta on se rakkaus, onko vain sanan helinää. Jos nimittäin vieraat kiinnostaa ja suurimmat kiinnostuksen kohteet kodin seinien ulkopuolella,voiko sitä rakkaudeksi sanoa???? Itse ajattelen että rakkaus on sydämen syvä tunne ja tahtotila, joka synnyttää uskollisuutta, kunnioitusta,hellyyttä:kaikkea sitä yhteistä hyvää omaa puolisoa kohtaan. Ei voi oikeasti rakastaa jos sanat ja teot eivät ole samalla linjalla. Toki ymmärrän nettä kaikilla meillä on huonotkin hetkemme, mutta näin pääsääntöisesti... Kommentteja..
 
Suhteen alussa
... en koskaan ole sanonut rakastavani miestä, koska en ole oikeasti tuntenut niin. Sitten vasta, kun todella tuntuu siltä, sanat tulevat helposti ja luontevasti. Kerrankin seurustelin pari kuukautta erään miehen kanssa, joka oli alusta asti tosi rakastunut minuun, ja hän sanoikin varmaan joka päivä rakastavansa minua. Itselläni ei ollut samoja tunteita häntä kohtaan, ja hän kun ihmetteli, miksi en koskaan sano hänelle rakastavani häntä, minun oli pakko sanoa, että koska en tunne niin. Tiesin, että se satuttaa häntä, mutta en voinut ruveta valehtelemaan tuollaisessa asiassa.
 
mimosa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 00:27 Tyhjät sanat kirjoitti:
Rakkauslässytyksestä viis veisaan kunhan vaan saan melaa mekkoon! Se on tärkeintä. :D
:LOL: :LOL:
Just ukko kävi täs kurkkimas ja ehotti et vastaisin samansuuntaisesti sun kanssa :D

Mut tosiasiassa meil kyl puhutaan tunteista kun siltä tuntuu,enemmän kyl teoilla näytetään yleensä.

Pieni pusu niskaan kertoo enemmän minulle kuin pari sanaa... :) :heart:
 
Meillä kanssa sanotaan päivittäin niin naamatusten kuin puhelimitsekkin useita kertoja päivässä. Eikä meistä kumpaakaan ole sen kuuleminen/sanominen ruvennut kyllästyttämään näinä reiluna kuutena vuotena, mitä yhdessä ollaan oltu.
Mutta täytyy myöntää ettá nykyinen on ensimmäinen jolle nuo rakkaat sanat olen ikinä sanonnut ellei lasketa vanhempia ja parasta ystävää mukaan, koska heitäkin rakastan , mutta tosin eri tavalla kuin puolisoani.
 

Yhteistyössä