bitch from hell
sillon kun rakastin sanoin mutta mies ei ole koskaan sanonu oma aloitteesti. vastasi aina et rakastaa jos minä sanoin rakastavani ensin. nyt :x koko äijä. pakon sanelemana nyhjätään kimpassa.
Jos sanoo puhelimessa taikka tekstiviestin kautta että rakastaa, niin tarkoittaako mies sitä? vai sanooko vain? Minulle on tullut tällänen tunne mieleen.. Ennen sanoin miehelleni päivittäin, että rakastan sitä mutta nyt se on vähän jäänyt..eipä miehenikään ole kyllä sanonut minulle, jos en itse sano eka..aika outoa..?Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 11:38 chrissy kirjoitti:Kyllä sanotaan melkein päivittäin joko kasvotusten tai esim. puhelimessa tai txt..
Meillä myös, kumpikin sanoo joka päivä että "rakastan sua paljon" :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 11:38 chrissy kirjoitti:Kyllä sanotaan melkein päivittäin joko kasvotusten tai esim. puhelimessa tai txt..
Äiti raukka, oletko jäänyt rakkauden tunnustuksia vaille? Johan se kuuluu normaaliin parisuhteeseen kertoa toiselle rakastavansa. Voi vaan jäädä odotteleen eroa jos se ei kuulu...Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:30 äiti kirjoitti:Mitäpä tuota lässyttämääm. Teot on enemmän ku sanat!!
Semmoset lässyttää enemmän jotka pelkäävät miehen katseleen muita naikkosia. Niiden pitää "varmistaa" sanomalla se jokapäivä. Näin se vaan on.
...ja katkerahan en ole...Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:30 äiti kirjoitti:Mitäpä tuota lässyttämääm. Teot on enemmän ku sanat!!
Semmoset lässyttää enemmän jotka pelkäävät miehen katseleen muita naikkosia. Niiden pitää "varmistaa" sanomalla se jokapäivä. Näin se vaan on.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 18:11 Miss Elvis kirjoitti:\Miehelleni sanon joka päivä että häntä rakastan ja hän sanoo sen minulle yhtälailla joka päivä. Ja jos paremman luulee löytävänsä kuin minä niin antaa mennä vaanAlkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:30 äiti kirjoitti:Mitäpä tuota lässyttämääm. Teot on enemmän ku sanat!!
Tuskinpa on. Meitä vain on erillaisia ihmisiä. Koittakaa hyväksyä se. Minä olen tämän äidin kanssa samoilla linjoilla. Teot meidän suhteessa ratkaisee. Itse tiedän itsestäni, että voin puhua tuntitolkulla #&%?$!* ja puhua ohi suuni ja tiedän, että jokainen ihminen tällä planeetalla kykenee siihen, mutta teot ovat jotain konkreettista & todellista. En kiellä ettenkö joskus tätä todella "kaunista"(rrraakkassstannn btw. kuulostaa ihan kuolon korinalta =)) ja ihanaa fraasia käyttäisi, mutta harvoin. Enemmänkin kysymykset ja rakkauden osoitukset ovat verbaalisessa muodossa tyyliä" tykkäätkö? Miksi tykkäät? Miksi ihastuit?" tälläistä sanaleikkiä joihin aina keksimme ihania ja niiiiii-iin kauniita asioita. Nainen tykkää silmin nähden ja minä tykkään kun hän tykkää. Mulle nuo ovat lähinnä kivaa sana leikkiä. Itse osoitankin sitten rakkautta teoin ja samalla tavalla myös arvioin sitä muilta ihmisiltä. Eli ei sanoin vaan teoin. Näin meillä toisin teillä.Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 16:05 vieras kirjoitti:\Äiti raukka, oletko jäänyt rakkauden tunnustuksia vaille? Johan se kuuluu normaaliin parisuhteeseen kertoa toiselle rakastavansa. Voi vaan jäädä odotteleen eroa jos se ei kuulu...Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 20:30 äiti kirjoitti:Mitäpä tuota lässyttämääm. Teot on enemmän ku sanat!!
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 00:27 Tyhjät sanat kirjoitti:Rakkauslässytyksestä viis veisaan kunhan vaan saan melaa mekkoon! Se on tärkeintä.