M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitääkin vihjaista yhteen paikkaan, että jos sattuu sellanen åborginaali tulemaan työharjoitteluun, niin kannattaa sitten koko ajan kysellä siltä anatomiastaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Åboriginaali on maailman paskin opiskelija. Se pässi ei edes jaksa istuttaa isoa persettään penkkiin, jotta saisi päntättyä anatomian tenttiin. Se ajattelee ettei sen tarvi lukea, kun ei se oo tähänkään mennessä kokeisiin lukenut, mutta tulee vielä yllättymään, prkl.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pitääkin vihjaista yhteen paikkaan, että jos sattuu sellanen åborginaali tulemaan työharjoitteluun, niin kannattaa sitten koko ajan kysellä siltä anatomiastaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Åboriginaali on maailman paskin opiskelija. Se pässi ei edes jaksa istuttaa isoa persettään penkkiin, jotta saisi päntättyä anatomian tenttiin. Se ajattelee ettei sen tarvi lukea, kun ei se oo tähänkään mennessä kokeisiin lukenut, mutta tulee vielä yllättymään, prkl.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:miksi?
No voihan rähmä :/Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tais muuten jo käydä harjoittelussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen laiska ja saamaton. Uimahallissa ihonalaiset kellukkeeni vievät puolen ihmisen tilan uintileveydestä.
Tätä ei voi kuin peesataAlkuperäinen kirjoittaja vetelys:Minä olen niin laiska ja saamaton, etten viitsi mennä edes uimahalliin.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Becka:miksi?
Kenelle palstalaiselle tuo oli tarkoitettu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Becka:miksi?
Kenelle palstalaiselle tuo oli tarkoitettu?![]()
en tykkää haukkua hau hau