Sanotaan, että silmien kanssa samanvärinen luomiväri näyttää plassulta. Ei mun mielestä! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Tykkään tosta luomivärisävystä tosi paljon, musta näyttää hyvältä, vaikka onkin aika samansävyinen kuin mun silmien oma väri! :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6491151.jpg

Nätiltä näyttää.

Mäkin laitan kyl joskus sinistä, vaikka on siniset silmät, vaikka sanotaan, ettei saisi. Vihreää laitan myös, vaikka taitaa olla kiellettyä sekin.

Nätti sinällään, mutta vaikuttaa niin paljon esim. se, minkämuotoinen naamataulu on kyseessä. Tuo meikki näyttää aika kevyeltä, ettei sovi välttämättä kaikille. Mutta jos itse on tyytyväinen eikä muiden mielipiteet liiemmin vaikuta, niin hyvä niin.

Tyhmiä kaikenmaaliman meikkisäännöt. Tai ei ne tyhmiä ole, on niistä joskus jotain apua.. Itse meikkaan vaikka minkävärisillä luomareilla, ja vaikka itselläni on vihreät silmät, tuntuu vihreä joskus sopivan parhaiten.

Mulla on ruskeat silmät ja jos käytän violettia tai sinistä niinku monesti kehoitetaan niin näyttää et olisin saanu turpaan.

ja näytin siltä vaikka kerran meikkas ammattimeikkaaja joten ei ole omista taidoista tai taidottomuudesta kiinni.

Yhteistyössä