sanooko miehesi hyvää yötä?

Ei mun mies mitään pahaa tarkoita mut usein vaan huomaan, et hän mennyt nukkumaan sanomatta mitään ja siis tämä ilman mitään riitaa. Tänäänkin tein hommia koneella, hän meni makkariin ja luulin et lueskelee, mut nukkuihan se! Eikä sanonut mitään..
Mä aina pussaan ja sanon meneväni nukkumaan, jos hän vielä valvoo.
Onkohan tämä(kin) sitten taas yksi miehen ja naisen eroavaisuuksia, mitä täytyy oppia sietämään..
 
millipilli
Ei sano eikä myöskään sano heippa kun lähtee esim. töihin... mua se ei häiritse, mutta nyt oon koittanut sen verran muistutella että opettelis sanomaan pojalle heipat töihin lähtiessään
 
sanoo joo.haikeeta nyt ees aatella miestä...on Italiassa ollut maanantaista,tulee huomenna puolenyön jälkeen.

Mutta siis sanoo tai käy sanomassa aina hyvää yötä jos menen sänkyyn ennen sitä,tietää meinaan että nukahdan liki samantein kun pään tyynyyn laitan:)

Hellikää kaikki miehiänne joilla ne on siellä viekussa jossain :heart:
 
piparminttu
:heart: Joka ilta sanoo
pusi pusi hali hali nami nami
rakastan sinua nyt ja aina
kauniita unia oman kullan kuvia , öitä.
Oikeastaan sanotaan yhtä aikaa tuo sängyssä toisillemme ja suukko päälle
:heart:
 
Sanotaan ja pusut päälle. Ap:lle -,voi olla vaan kotoa tullut tapa, ei välttämättä ollenkaan ymmärrä että hyvän yön toivotukset tuntuis susta kivalta ja pojasta. Kerro hälle että ois mukavaa ja aloita sä se tapa, niin aika äkkiä hääkin siihen varmaan tottuu. Me alkujaan ihan sovittiin tällanen tapa, että vaikka ois ollut jotain riitaakin päivän päälle ollut niin hyvät yöt ja pusut annetaan....tosin jos ne joskus jää antamati nin ainakin tietää varmasti että on iso herne nenussa, joka pitää ottaa pois :)
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
:heart: Joka ilta sanoo
pusi pusi hali hali nami nami
rakastan sinua nyt ja aina
kauniita unia oman kullan kuvia , öitä.
Oikeastaan sanotaan yhtä aikaa tuo sängyssä toisillemme ja suukko päälle
:heart:
Melko imelää :heart:
 

Yhteistyössä