:(
Mies nyt pari kk käyttäytynyt oudosti, ja joka päivä haukkuu idiootiks ym, ja sanoo koko ajan turpa kii.. tulee aika paha mieli tosta :/
niin jeesusteluaAlkuperäinen kirjoittaja r:Ei koskaan. Eikä noin puhuta kenellekään, ei osoita yhtään käytöstapoja eikä toisen arvostusta.
jos toista kunnioittaa nin tuolla tavalla ei silloin puhutaAlkuperäinen kirjoittaja popsu:niin jeesusteluaAlkuperäinen kirjoittaja r:Ei koskaan. Eikä noin puhuta kenellekään, ei osoita yhtään käytöstapoja eikä toisen arvostusta.
ei se juu osoita, mutta joo. ehkä oon vaan niin kakara.
sanokaas nyt että mitä väliä sillä on mitä lausetta käytetään?Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Ei ole sanonut. Meillä käytetään fraasia:"Nyt riittää!" tai "Eiköhän tää asia oo nyt keskusteltu." Niitä käytetään lopettaamaan nalkutus, kitinä, riskaaminen, sovinistinen/feministinen saarnaminen ja yleinen turhan vinkuminen oli sitten kyseessä isä, äiti tai lapset.
Mun mielestä on eroa sanotaanko esim "asia tuli jo selväksi" kuin "turpa kiinnii". Edellinen kohdistuu asiaan, jälkimmäinen henkilöön. Loukkaavuus vähän eri tasoa.Alkuperäinen kirjoittaja popsu:sanokaas nyt että mitä väliä sillä on mitä lausetta käytetään?Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:Ei ole sanonut. Meillä käytetään fraasia:"Nyt riittää!" tai "Eiköhän tää asia oo nyt keskusteltu." Niitä käytetään lopettaamaan nalkutus, kitinä, riskaaminen, sovinistinen/feministinen saarnaminen ja yleinen turhan vinkuminen oli sitten kyseessä isä, äiti tai lapset.
meillä "turpa kiinni" tarkottaa melkolailla samaa kuin että "nyt riittää"
molemmat sen tietää eikä sen kummemmin sitä jää miettimään.
jos mä haluan jonkun asian "nalkuttaa" loppuun niin ihan yhtä paljon loukkaannun jos joku sanoo "nyt riittää" kun että "turpa kiinni"