Sanontoja ja hokemia ja muita ärsytyksiä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Muistatko aikaa, kun hoit kotona nuorena jotain mielestäsi huippucoolia sanontaa ja vanhempasi ärsyyntyivät siitä ?

Ärsyynnytkö nyt jos oma teinisi/lapsesi jankkaa jotain, ja huomaatko käyttäneesi sitä sanontaa itsekin ?


Itse nimittän tajusin juuri , miksi äiti ja isä hermostuivat mun "cooleihin hienohin hokemiini "
 
DDa.
Nosiiiiis. käytä näit hokemii :
- Kyllä, rakkaani.
- Ahaa, ymmärrän..
- Kyllvain.
- Khyllkhyll.
- Oon aika håt tnä. :eek:
- Voi vittu. (Ei pakosti ole tapahtunut mitään. vaihtoehtoisesti käytän : Ou helvetti)
- Repeen, tuo maalarinteippii.
- ... ymym.
- jii än ee. (jne)
- evo
- Oot aika ihku.
- Alaks sä mulle !? (tappelu mielessä)
- Loll.
- Oot aika lol.
- Hahha. Lollipop. (=hahha. Lol)

Eli suluissa on joihinkin selvennykset.
 
Lyylikki harmaana
En minä ole ollut ärsyttävä. Ikinä :saint:.

Viimeaikojen suurimpia ärsytyksiä on ollut juurikin "niinku", "jessss!" ja "aikuisten oikeesti". Aaaarggh!

Oman muksun ärsyttävimpiä tuomisia päiväkodista on "vähän vitsin hyvä"....
 
mestis
joo tyyliin ja aikuisten oikeesti.. ! saa näkeen punasta.. sitten Toudellakin.
IHQU ?? what a *uck ?? kuka näitä keksii... otetaan joukko ja väännetään niiden päät kesäaikaan...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
NO, SANOI VARIS KUN NOKKA KATKES!!!!Tuo saa vitutuksen huippuunsa
Aijaa? Mun porukoilla oli tapana viljellä noita tuonlaisia. "Kakarat autoon, sirkus lähtee!" "Ja kaikki taputtivat suuria karvaisia käsiään" "Konstit on monet sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki" jne.
 
Mua ärsyttää: "AIVAN!" |O |O |O
AAARGH! Tosin se on huomaamatta tarttunut minuunkin, yritän karsia sitä jatkuvasti pois, hyi helkkari. Oikein sellaisella painotuksella, asiantuntevasti, AIVAN! - Kun ei muuta osata sanoa prkl.
 

Yhteistyössä