Sanonko mitä...voi hemmetti...en sanokaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Lasken vain kymmeneen......tuhanteen |O |O |O Yläkerran käytävän kesällä puhtaan valkoiseksi maalaamassani seinässä on nyt n.metrin pituinen tummanharmaa raita |O |O |O Eikä lähde pyyhkimällä. Jotain vidun aserasvaa tai mitä lie tervaa varmaan :headwall: :headwall: :headwall: Lähtiskö baariin, muutaisko Mongoliaan vai lähtiskö koiran kanssa lenkille?

Eikun maalaamaan :D no ei se mitään, meillä on makuuhuoneen seinässä reikiä edellisen asukkaan jäljiltä, oon peittäny ne tauluilla kun ei jakseta korjata niitä... :ashamed: (tää on siis kaupungin vuokra-asunto ja reiät seinässä on ihan normaalia)

Auttaiskohan jokin liuotin siihen raitaan? Noista ehdottamistasi vaihtoehdoista sanoisin, että a) varaa lentoliput, b) käytä koira lenkillä ja c) syöksy baariin odottamaan matkan alkua. Anna ennen a-kohtaa sotkijalle käteen rätti ja puhdistusaine ja ilmoita, että ruokapata kuumenee seuraavan kerran Mongolian-reissun jälkeen.

oletko ihmesientä kokeillut? pysyisköhän päällä paikkamaalikaan?
Kehystät sen raidan.. ja avot, sulla on abstrakti taideteos kotona.
Ehdotan että muutat tänne Lappiin :D

Pelkään, että liuotin tuhoaa myös tuon pohjana olevan maalipinnan. Eli koko seinän maalaukseksi menee uudestaan. Mongolialainen baari kera puudelin kuullostaa erinomaiselta vaihtoehdolta, mutta mahtaako puudelit päästä Mongoliaan ilman karanteenia? OIkeasti kyllä sapettaa...jos toi ei tosta irti lähde, niin pakko kai on koko seinä maalata uusiksi :/

Tota ihmesientä pitää kokeilla ensin, mistä sellaisia saa? Mä olen Lappia vakaasti harkinnut...kun tuo Thaimaa muuttui aika epävakaiseksi...mutta kuitenkin vasta sitten, kun junnu on muuttanut pois kotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
mutta mahtaako puudelit päästä Mongoliaan ilman karanteenia?.

Voi olla, että koira pääsee sinne ihan ok, mutta paluun kanssa voi olla toinen juttu :whistle:
Paluu ei tuota ongelmaa. Ostan litroittain mongolialaista viinaa ja jäädään yhdessä puudelin kanssa karanteeniin ulvomaan kuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
ou nou... nyt vaan erivärisiä maaleja kehiin ja roiskit seinän täyteen erivärisiä raitoja

:laugh:
Mä oikeesti oksennan,kun näen edes maalisiveltimen :laugh: :laugh: :laugh: Tekisköhän läheisen päiväkodin eskariryhmä mulle tuohon tilataideteoksen, jos bongaisin ne mäkkäriin syömään?

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
ou nou... nyt vaan erivärisiä maaleja kehiin ja roiskit seinän täyteen erivärisiä raitoja

:laugh:
Mä oikeesti oksennan,kun näen edes maalisiveltimen :laugh: :laugh: :laugh: Tekisköhän läheisen päiväkodin eskariryhmä mulle tuohon tilataideteoksen, jos bongaisin ne mäkkäriin syömään?

dodiin käy se niinki! ei muuta ku maanantaina kilautat sinne päiväkotiin siellä varmaan ois innokkaita taiteilijoita

:D

Ainakin marketeista löytyy :) onko viiva pysty vai vaakasuora? Jos vaakasuora ja sopivalla korkeudella ni laita se käsinaulakko siihen päälle (ootko pykänyt sen? )

Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Ainakin marketeista löytyy :) onko viiva pysty vai vaakasuora? Jos vaakasuora ja sopivalla korkeudella ni laita se käsinaulakko siihen päälle (ootko pykänyt sen? )
Vaakasuoraan on, mutta hitto kun se on niin korkealla, että jos siihen naulakon laitan, tarvitsen aina jakkaran alle. Ne kädet meni loppujen lopuksi jätelavalle...oisin tarvinnut rautasahaa ja ties mitä, jos olisin nistä yrittänyt mitään tehdä.

Paluu ei tuota ongelmaa. Ostan litroittain mongolialaista viinaa ja jäädään yhdessä puudelin kanssa karanteeniin ulvomaan kuuta.

*mielikuvittelee* :D
Niin...en toki tiedä, millainen tuo puudeli olisi saadessaan mongolialaista viinaa, mutta uskoisin, että meillä olisi siellä karanteenissa kännipäissämme varsin lystikästä.

niistä käsistä ois ollut varmaan iloa esim halloweenina :D tai sit kummitusjunassa tökkiä toisia selkään, tai vahingossa tiputtaa maahan toisten nähden :)

Niin...en toki tiedä, millainen tuo puudeli olisi saadessaan mongolialaista viinaa, mutta uskoisin, että meillä olisi siellä karanteenissa kännipäissämme varsin lystikästä.

Hihiiii =) Kummallahan olisi pahempi jälkkäri seuraavana päivänä, tai sitä seuraavana päivänä, kun viina loppuisi?

Hihiiii =) Kummallahan olisi pahempi jälkkäri seuraavana päivänä, tai sitä seuraavana päivänä, kun viina loppuisi?
Vaikea sanoa, mutta näin normaalielämään suhteutettuna uskoisin, että ainakin se krapularipuli haisisi puudellilla huomattavasti infernaalisemmalta :x :x Mongolia jäi muuten pois laskuista jo pelkästään tästä ajatuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja öttis:
keittiksen pitää ottaa karanteeniin mukaan matkamuistoksi joku mongolialainen raavas mies :) saisivat vaihtaa kulttuuritietouttaan samalla

Mongolialaisen koirapadan resepti löytyy keittokirjastanikin, mutta mongolialainen mies :p :p Ja...niin...puudelia EI viedä Mongoliaan :'(

Yhteistyössä