Sanon sen ääneen

• Viestiketjun aloittaja Shakespearinna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ET vaihda kaulaliinaa!!!!

Siitä tulee tunne, että näette talvella, joka symboloi kylmyyttä, mikä taas symboloi suhteenne pintatasoa, ulkokuorta.

Kaulaliina merkitsee myös ohimenevää hetkeä, nopea heti, kaulaliina heilahtaa, kun kättäsi nostat. Et siis pysähdy ja viipyile, vaan kuljett ohi ja muina miehinä tervehdit. Kaulaliinan heilahdus tarkoittaa liikettä.
juuri näin =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kehtaanko kirjoittaa tuon... yhteen korttiin?
se päätös sinun on tehtävä itse. =)
Ja arvioitava, millaiset seuraukset sen kirjoittamisella mahdollisesti olisi.
Voisiko joku piiloteltu herätä eloon ja roihahataa?
Entäs jos niin ei kävisikään, vaan kortti luettaisiin sen vaikuttamatta mitenkään.
Miltä se tuntuisi?

Tai se, että ei kirjottaisi ja jatkaisi vaan jossittelua päässään. Ja kaipausta.
Ja jäisi vaille vastausta.

Äh. olipa taas neuvo :ashamed:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kehtaanko kirjoittaa tuon... yhteen korttiin?
se päätös sinun on tehtävä itse. =)
Ja arvioitava, millaiset seuraukset sen kirjoittamisella mahdollisesti olisi.
Voisiko joku piiloteltu herätä eloon ja roihahataa?
Entäs jos niin ei kävisikään, vaan kortti luettaisiin sen vaikuttamatta mitenkään.
Miltä se tuntuisi?

Tai se, että ei kirjottaisi ja jatkaisi vaan jossittelua päässään. Ja kaipausta.
Ja jäisi vaille vastausta.

Äh. olipa taas neuvo :ashamed:
Oot ihana :D :hug:

realisti
Jos tuo tulee miehelle niin kaulaliina pois. Naiset ymmärtää paremmin tuollaista piiloviestintää.
Jos oikesti tuo kaulaliina on yhteinen juttu niin silloin tietty molemmille käy, sekä naiselle, että mihelle.

Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Jos tuo tulee miehelle niin kaulaliina pois. Naiset ymmärtää paremmin tuollaista piiloviestintää.
Jos oikesti tuo kaulaliina on yhteinen juttu niin silloin tietty molemmille käy, sekä naiselle, että mihelle.
Saattaa toki olla näinkin, mutta silti en jättäisi sitä pois.

vieras
Kaulaliina takas!!Se oli just loistavasti sanottu!Mä hokasin sen heti mitä tarkoittaa.Arkinen esine,jonka suojiin pääsee piiloon ja jota voi heilauttaa jopa viekoittelevasti kun SE ERÄS tulee vastaan kuitenkin pitäen kiinni siitä,että se oli vain viaton heilautus - ei sen kummempaa.

joopa
oiii, ihana runo! <3
olen itsekin elänyt tuollaisen vaiheen elämässäni ja kylläpä kosketti läheltä, muistin saman tien kaikki tunteet mitkä oli jo kokonaan haudattu...

Helposti aukesi, ainakin kun tunteet on itselle tuttuja, mutta toisaalta oli just sopivasti vältelty liikoja kielikuvia, että uskoisin aukeavan hyvin muutenkin.

Voi että , tahtoisin tietää miten tuossa käy irl.. :)

joopa
tykkäsin muuten siitä kaulaliinasta siinä, antoi heti sellaisen kuvan tuttuudesta (eikä vaan jostain puolitutusta jolle morjestetaan kättä nostamalla) , kiva kun jätit sen siihen :)

Yhteistyössä