Sanokaas nyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuossa nyt kesävaatetta kai ole kuin tuo turkoosi mekko... Muut menee kyllä talvellakin... Ja ite aina ajattelen aikaa eteenpäin ja ostan valmiiksi odottelemaan kaappiin lapsen kasvua...taitaa olla hölmöä sekin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Ei tuossa nyt kesävaatetta kai ole kuin tuo turkoosi mekko... Muut menee kyllä talvellakin... Ja ite aina ajattelen aikaa eteenpäin ja ostan valmiiksi odottelemaan kaappiin lapsen kasvua...taitaa olla hölmöä sekin... :whistle:

Oli siinä lippikset, hellehatut.. Ja mun mielestä T-paidatkin on kesävatteita.. :whistle:

Ostaisin kyllä nuilla hinnoilla jos pienempiä vaatteita tarvittais.Kannattaisko laittaa lisäksi joku paketti hinta,millä sais kaikki?Mulla monesti mennyt näin isompi paketti.Vähän olen pakettiin yksittäisen vaatteen hintoja tiputtanut vielä,että houkuttaa ostamaan,mutta minusta aina mukavampi saada kaikki menemään kerralla,ettei jää omiin nurkkiin pyörimään...

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Mut jos niitä ei kukaan tahdo muutenkaan, niin ei kai se mitään sit auta...
Mulla on täällä vielä kauhea kasa 50-68 cm pojan vaatetta, jotka tars kans saada pois nurkista... :|

No mä ainaki tykkään ostaa isomman kasan ku monta erikseen. Helpompaa :D

Yhteistyössä