Sanokaas nyt vielä onko 400euroa emmaljungista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jive-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jive-

Jäsen
31.03.2008
612
0
16
Myyjä sanoo, että vaunut (emmaljunga cerox) ovat vuoden 2007 mallia, takuuta jäljellä. Uutena rattaiden ovh on 545 euroa (en tiedä kuuluuko siihen koppa vai ei). Pakettiin kuuluisi vuoden 2007 rattaat, kantokoppa, jalkapeite ja hoitolaukku yhteensä 400 euroa. Onko paha hinta? nimim. miettii ostaako vai ei

Jos ne on uudenveroiset, sisällä säilytetty eikä joutuneet sateeseen, kuomun sisäpuoli siisti, renkaat ehjät, säädöt toimii, väri miellyttää, niin osta pois! Saat ainakin vähän halvemmalla ja helpolla, ei tarvii juosta kaupoissa ettimässä. Kyllä niitä alessa on kaupoissakin. Mutta miksi myy noin uudet jos on toimivat?

Alkuperäinen kirjoittaja Piitu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jive-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytetyt on kuitenkin käytetyt. Ja vaikka takuuta olisi jäljellä, se ei koske sinua. Takuu koskee vain sitä kenelle vaunut on alunperinkin myyty.

Ihanko totta? Ei kai?

Joo tuo on kyllä totta...

aijaaha,meillä meni takuun piikkiin (kuittia vastaan) kyllä rungos yksi osa kun korjautettiin..ja ostin vaunut kerran käytettyinä.eli ei ollu mun ostamat.
ja nää oli ostettu viel sieltä ruotsin rajalta nää vaunut ja petikossa korjasivat :whistle:

ja sitäpaitsi jos se mnee sitten noin että sille takii joka on ostanu niin ei pidä sanoo siinä tiskillä mitään.eihän siinä takuukuitissa ostajan nimeä lue.ainakaan meillä :saint:

Takuu kannattaa sopia ostajan kanssa.eli minä myin rattaita tuossa joissa takuu 24kk,sanoin ostajalle suoraan että pidän kuitin ja jos tulee jotain säilytä minun tietoni niin pistän takuuseen menemään,näin se takuu tosiaan säilyy.eli kannattaa myydessä tehdä noin.

Yhteistyössä