Sanokaas nyt mitä mä teen? Voinko edes tehdä näin?

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Mulla kasilta hammaslääkäri, ja olin viemässä lapsia eskariin ja pkhon kohta, no, isompi tyttö( kohta 7) herää itkuisena että mulla korva ja otsa tosi kipeet, enhn mä sitä voi mihinkään viedä tossa kunnossa :(

MITÄ TEEN?? Hammaslääkäriin on melko pakko mennä, voinko ottaa tuon kipeän sinne mukaan?? Kauan ne ajat yleensä on?

eikö ole ketään naapuria tms, joka voisi hetkeksi tulla katsotaan tyttöä?

Hammaslääkärin kesto riippunee syystä - tarkastus varmaan vaan parikymmentä minsaa.

Osaiskohan se 7v. odotella yksin siellä odotustilassa? Yleensähän niissä on lapsille jotain puuhaakin. Tai sitten siellä hoitohuoneessa jos otat vaikka jonkun kirjan tai jotain mukaan?

No varmast osaa mutta jaksaako, ja mun pitäis 8---> soitella lääkäriäkin hänelle

Voi luoja mitähän ne ajattelee siellä musta :D Olen jo 3 krt soitellut sinne kun pelkään ihan helvetisti :ashamed: Varmaan merkintä papereissa" hullu"

Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:
Osaiskohan se 7v. odotella yksin siellä odotustilassa? Yleensähän niissä on lapsille jotain puuhaakin. Tai sitten siellä hoitohuoneessa jos otat vaikka jonkun kirjan tai jotain mukaan?

Varmasti normaalisti osaisi ja voisi odotella,mutta mietippä kun on kipee? Tarttee jatkuvaa huomiota ja jonkun jolle voi pahaa oloaan itkeä!

mll tai muu vastaava maksullinen hoitaja? Ja eikö ihan totta ole ketään? Eihän sen tarvitse olla ystävä, hätätilanteessa voi kysyä muutakin luotettavaa ihmistä, naapuria esim.