sanokaas mulle miehestänne yks asia

  • Viestiketjun aloittaja nietin vain
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
en kyllä edes muista että milloin olisi viimeksi sanonut, mutta ei häiritse koska sanoi kuitenkin "tahdon" muutama päivä sitten. se kertoi jo mulle että kyllä se rakastaa=)
 
"aave"
Muutaman kerran vuodessa josko niinkään usein. Mutta silloin meinaa sydän pakahtua :) Ex-mies hoki 10v ajan joka päivä ja usein parikin kertaa. Siihen kyllästyi ja varmaan siksikin jäi kammo kun oli petturi.
 
En ole pitänyt lukua, silloin tällöin.

Mutta enpä minäkään sitä mitenkään mantrana hoe.

Meillä on kanssa toi Mairan periaate, että kyllä jompi kumpi sitten ilmoittaa, jos tilanteessa tapahtuu joku perustavanlaatuinen muutos.
 
[QUOTE="aave";25229509]Muutaman kerran vuodessa josko niinkään usein. Mutta silloin meinaa sydän pakahtua :) Ex-mies hoki 10v ajan joka päivä ja usein parikin kertaa. Siihen kyllästyi ja varmaan siksikin jäi kammo kun oli petturi.[/QUOTE]

Sama mulla, 7 vuotta sain kuulla sen turhanpäiväisen lauseen, myös senkin jälkeen kul oli pannut työkaveriaan mun selän takana.

Nykysessä suhteessa oon sanonut sen kai kaksi kertaa, mies samoin. Oon todennut että teot merkitsee mulle niin paljon enemmän ku sanat. Eli sama homma kuin parilla muulla täällä, ilmotellaan sit kyllä jos tilanne oleellisesti muuttuu :D
 
Ismo
parempi vois olla vaikka liivi taikka laavu
suomi taikka suudelma, ilta taikka aamu

kirosanan kaltainen on lempi pohjoinen

rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauniimpana
rakkaus on ruma sana, runojen raiskaus
 
Riikka91
Sanoo sen noin kerran kuukaudessa, joskus harvemmin, mieluummin teoilla osoittaa. Itse sanon pikkuisen useammin. Empä tuota ehkä jaksaisi jos jokapäivä sanoisi, kysyisin varmaan mitä taka-ajatuksia on.. :D
 
"tiimarinvihko"
Meillä on tapana, että mä kysyn asiasta kerran päivässä "rakastatko sä mua vielä?".. se on meidän tapa ja mies sanoi, että se varmaan kuolisi jos en joskus kysyisikään. Joskus onkin ollut päiviä että olen ollut kiukkuinen ja väsynyt ja jättänyt kysymättä ja mies on ollut kuin maansa myynyt :D
 
"vieras"
Silloin tällöin, eikä usemmin tarvitsisi sanoakaan. Tykkään siitä, että se tulee spontaanisti yllättävissä tilanteissa eikä se ole mitään kulunutta pakkopullaa, joka kuuluu sanoa kerran päivässä vähintään (juu, tämä oli kärjistys, ei tarvitse vetää hernettä nenään :)). Mielestäni sellaiset pienet teot kertovat kyllä enemmän kuin sanat. Se, että huomioi toisen toiveet ruokakaupassa ilman erillistä pyyntöä, keittää aamukahvin ja tuo sen sänkyyn, nousee lapsen kanssa aikaisemmin aamulla ja antaa minun nukkua jne. Meillä näin, jollain toisilla toisella tavalla :)
 

Yhteistyössä