Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Brio Double wavet mahtuu hyvin mein Toyota Carinan takakonttii ku ottaa pyörät pois.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Brio Double wavet mahtuu hyvin mein Toyota Carinan takakonttii ku ottaa pyörät pois.
onko pyörät helppo irrottaa ettei tarvi muttereita käydä ruuvailee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tupla:Carenen Twinbuggyt menee pieneen tilaan. Ovat myös tosi helpot kasata.Meillä ne tällä hetkellä sisarusvaunuina Brion kantokopalla. Edullisetkin olivat, 189e.
Alkuperäinen kirjoittaja ilopilleri:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Brio Double wavet mahtuu hyvin mein Toyota Carinan takakonttii ku ottaa pyörät pois.
onko pyörät helppo irrottaa ettei tarvi muttereita käydä ruuvailee![]()
On tosi helpot. Meillä siis myös nuo rattaat. Tosin mä taas jo haaveilen erilaisista :ashamed: . Ostinhän mä nuo viime syksynä... Ei pitäis olla näin ailahteleva mieli :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyti:kaksosten matkarattaat,peräkkäin istuttavat chilwheels merkkiset meillä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joko sulle on ehdotettu niitä onkos ne nyt carena-merkkiset, ne joissa molemmilla on oma kuomu? jos meille vauva nyt tulis niin ostaisin varmaan ne,just sen takia että näkisin vauvan koko ajan ja saisin talvellakin sen hyvin sinne suojaan ja sitten isompi lapsi vois katella maisemia toisinpäinei oo kalliit ja varmasti asiansa ajaa. ja onhan niitä samanlaisia sitten eri merkkisiäkin jos kalliimat haluaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no kuin paljon sun täytyy sitten autossa niitä kuljetella? jos se on se ykköskriteeri? etkö vois autossa kuljetella vaikka ihan normi vaunuja. lenkkeilet sitten niillä hyvillä kaksostenrattailla. jos pitää jossain liikkua niin että ensin pitää mennä autolla,niin osta seisomalauta lisäksi =) näin mä tekisin, nimittäin moneenkaan autoon ei mahu nykypäivän hyvät kaksostenrattaat.