sanokaas mitkä kaksostenrattaat menis suht pieneen tilaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onkohan vielä olemassa Ora duoja?
Itse ostin ne vuonna kivi ja kirves, olivat silloin markkinoiden kapeimmat ja kun vielä kotimaiset niin oikein tyytyväinen oli.
Ja kun myin eteenpäin sain lähes ostohinnan takas.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Brio Double wavet mahtuu hyvin mein Toyota Carinan takakonttii ku ottaa pyörät pois.

onko pyörät helppo irrottaa ettei tarvi muttereita käydä ruuvailee :D

On tosi helpot. Meillä siis myös nuo rattaat. Tosin mä taas jo haaveilen erilaisista :ashamed: . Ostinhän mä nuo viime syksynä... Ei pitäis olla näin ailahteleva mieli :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tupla:
Carenen Twinbuggyt menee pieneen tilaan. Ovat myös tosi helpot kasata.Meillä ne tällä hetkellä sisarusvaunuina Brion kantokopalla. Edullisetkin olivat, 189e.

niitäkin olen miettinyt.. mut epäilen että meneekö meidän auton konttiin... mistä noin havlalla löysit=?

Alkuperäinen kirjoittaja ilopilleri:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Brio Double wavet mahtuu hyvin mein Toyota Carinan takakonttii ku ottaa pyörät pois.

onko pyörät helppo irrottaa ettei tarvi muttereita käydä ruuvailee :D

On tosi helpot. Meillä siis myös nuo rattaat. Tosin mä taas jo haaveilen erilaisista :ashamed: . Ostinhän mä nuo viime syksynä... Ei pitäis olla näin ailahteleva mieli :ashamed:

no sit vois näitäkin harkita.. meillä kun on jo brion koppakin valmiina..

käytiin kaupassa katsoo niitä emma twin joggereita ja ne kyllä mahtu konttiin kun otti pyörät pois... mutta toi kuomu juttu mietittyää kun on yksi että miten poika näkee sieltä ja sit jos sen vetää ''ylös'' niin osuuko tuuli vauvaan jne??

rattaat olis vielä tarjouksessa 149? :p

joko sulle on ehdotettu niitä onkos ne nyt carena-merkkiset, ne joissa molemmilla on oma kuomu? jos meille vauva nyt tulis niin ostaisin varmaan ne,just sen takia että näkisin vauvan koko ajan ja saisin talvellakin sen hyvin sinne suojaan ja sitten isompi lapsi vois katella maisemia toisinpäin :) ei oo kalliit ja varmasti asiansa ajaa. ja onhan niitä samanlaisia sitten eri merkkisiäkin jos kalliimat haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joko sulle on ehdotettu niitä onkos ne nyt carena-merkkiset, ne joissa molemmilla on oma kuomu? jos meille vauva nyt tulis niin ostaisin varmaan ne,just sen takia että näkisin vauvan koko ajan ja saisin talvellakin sen hyvin sinne suojaan ja sitten isompi lapsi vois katella maisemia toisinpäin :) ei oo kalliit ja varmasti asiansa ajaa. ja onhan niitä samanlaisia sitten eri merkkisiäkin jos kalliimat haluaa...

niitäkin ollaan mietitty mut jäi mietinnäksi kun ei mahu autoon leveudeltä

no kuin paljon sun täytyy sitten autossa niitä kuljetella? jos se on se ykköskriteeri? etkö vois autossa kuljetella vaikka ihan normi vaunuja. lenkkeilet sitten niillä hyvillä kaksostenrattailla. jos pitää jossain liikkua niin että ensin pitää mennä autolla,niin osta seisomalauta lisäksi =) näin mä tekisin, nimittäin moneenkaan autoon ei mahu nykypäivän hyvät kaksostenrattaat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kuin paljon sun täytyy sitten autossa niitä kuljetella? jos se on se ykköskriteeri? etkö vois autossa kuljetella vaikka ihan normi vaunuja. lenkkeilet sitten niillä hyvillä kaksostenrattailla. jos pitää jossain liikkua niin että ensin pitää mennä autolla,niin osta seisomalauta lisäksi =) näin mä tekisin, nimittäin moneenkaan autoon ei mahu nykypäivän hyvät kaksostenrattaat.

ei poika pysty vielä seisoo seisomalaudalla sen verran pikkuinen kuiteskii.. oikeestaa meille riittää rattaat millä pärjätään ainakin tän talven yli + sitten muutaman kesän lomareissut

Corollaan mahtuu ainakin Ora Duoletot, Emmaljungan tuplista osa. Aika tilva kontti on ainakin mein vanhassa Corollassa. Uudempaan farmaricorollaan ei sittten samat mahdukaan.

Yhteistyössä