Sanokaas mitkä kaksi salaattia teen tarjolle vieraille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
keität puuroutumatonta riisiä lasikupin pohjalle, sitten kerroksittain mitä mieleen tulee.
olen laittanut mm. tonnikalaa, herne-maissi-paprikaa sulatettuna, ananas murskaa, suolakurkku/maustekurkkua, ja päälimmäiseksi kananmunan siivuja. :p
siihen kaveriksi majoneesi pohjainen vaalea kastike

Kaalia ja kurkkua suikaleina, tomaattia lohkoina ja seikoita joukkoon "kastikkeeksi" valmista perunasalaattia. Meidän perheen kesäsalaatti suosikki numero 1.

meille odotellaan kohta vieraita ja mä tein fetasalaatin: jäävuorisalaattia, tomaattia, sipulia, oliiveja ja fetaa ja sitte pastasalaatin: pastaa, tonnikalaa, katkarapuja, herne-maissi-porkkana ja kermaviilinen tillisinappikastike sinne sekaan.

Meillä tehdään huomenna kolme salaattia juhliin. Yksi on perinteinen ja neutraali vihersalaatti, lisäksi tulee erilaisista oliiveista, aurinkokuivatusta tomaatista ja mozzarellasta koottu marinoitu salaatti ja kolmas on makaronista, pestosta, katkaravuista, omenasta ja hemapasta tehty salaatti.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Anoppi tekee kielen mennessään vievää kanasalaattia :p .
Currya, kanaa, pastaa, ananasta, herkkusieniä, suolakurkkua ja majoneesia :p :p :p .

Tämä kuulostaa hyvälle. Itse laitan kanaa, makaroonia, kurkkua, paprikaa, feta, omenaa ja sitten kotitekoista majoneesia. Helppoa ja herkullista.

Yhteistyössä