sanokaas miten mä motivoin itseni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä VIHAAN silittämistä, mutta nyt tarvis ihan oikeesti silittää verhot ja lyhentää ne sopiviksi. Sit tarvis siivota yläkerran huoneet taas normaaleiksi (eli petiviritykset sieltä ja täältä pois) ja sit pitäis käydä läpi sähköpostit ajatuksella, vastailla ja osallistua (ja niitä on paljon).

Eikä yhtään huvittais, mut nyt vauva nukkuu, joten pitäis. Illalla on koulu, silloin en ehdi :headwall: :headwall:

Miten nää nyt voikin olla tällaista myrkkyä mulle |O

Mä vähän mietin, että sujuisiko motivoituminen paremmin, jos kiskaisisin päälleni hääpukuni ja lasten kruunun :snotty:

Pitäisi siivota. Ja kaikenlaista muutakin. Mutta kun teevesi kiehui just, ja minulla on 20 minuuttia aikaa olla ihan rauhassa yksikseni :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
jos teijän perhe ei pysy kasassa ja hengissä ilman että teet nuo, niin sitten teet. muuten ei oo pakko.

:D :D Tuo on vähän sama kuin se marttojen ohje joulusiivouksesta. Että jos ei aio viettää jouluansa kaapissa, niin antaa kaappi olla siivoamatta B)

munkin pitäs pilkkoa omenia mehustimeen (karat pois) ja pestä pyykkiä,kerätä kuivat pyykit pois,siivota neidin lelut pois lattialta,pedata pedit ,syödäkkin jotain ,laittaa uuniriisipuuro uuniin ja suunnitella päivän ruoka ja kanssa käydä sähköpostia läpi .

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
jos teijän perhe ei pysy kasassa ja hengissä ilman että teet nuo, niin sitten teet. muuten ei oo pakko.

:D :D Tuo on vähän sama kuin se marttojen ohje joulusiivouksesta. Että jos ei aio viettää jouluansa kaapissa, niin antaa kaappi olla siivoamatta B)

no näillä mennään ja meillä on mottona: tyytyväinen äiti, tyytyväiset lapset. ja pitää paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mä vähän mietin, että sujuisiko motivoituminen paremmin, jos kiskaisisin päälleni hääpukuni ja lasten kruunun :snotty:

Pitäisi siivota. Ja kaikenlaista muutakin. Mutta kun teevesi kiehui just, ja minulla on 20 minuuttia aikaa olla ihan rauhassa yksikseni :whistle:

Juu jostain kumman syystä tuo oma rauha on aika arvostettua ja sitä ei haluis käyttää hommien tekemiseen...

niin ja mä säälin hääpukuani liikaa ahtautuakseni siihen sisälle ja ratkoakseni kaikki mahdolliset saumat siitä :snotty:

Heh! Ja lisänä vielä joulutunnelman luonti: Kasta villasukka toluun, ja heitä sohvan alle. Koti tuoksuu raikkaalta! Laita kanelia leivinpaperille ja pistä uuniin, saat joululeivonnaisten tuoksua :D

Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
munkin pitäs pilkkoa omenia mehustimeen (karat pois) ja pestä pyykkiä,kerätä kuivat pyykit pois,siivota neidin lelut pois lattialta,pedata pedit ,syödäkkin jotain ,laittaa uuniriisipuuro uuniin ja suunnitella päivän ruoka ja kanssa käydä sähköpostia läpi .

Mä muuten pilkoin eilen omenoita pakkaseen :). Ja pesukone on pyörimässä, ruoka uunissa ja aamupala syötynä :)

Elä siivoo. Oot vaan ja lekottelet jos kerran on tilaisuus. Kyls ehit siivoo sit ku miehesi on kotona ja kaitsee poikia. Nyt vaan rentoudut. Tai sit siivoo t yms., koska siitä tulee jälkeenpäin hyvä olo. Elä stressaa muru!

no näillä mennään ja meillä on mottona: tyytyväinen äiti, tyytyväiset lapset. ja pitää paikkaansa.

Onhan se noin. Ja mä sain just eilen saarnan mieheltäni että olen taas haalinut itselleni liikaa hommia. Siis kun remppaa väännetään kotona, pieni vauva, oma opiskelu ja kuntavaaliehdokkuus. Ja esikoisella on treenejä joihin kuskata yms.yms.

Kyllähän se kiristää pinnaa, mutta mietin vaan että kiristäiskö vielä enemmän jos jättäis jotain pois? Mä kun olen aina ollut varsinainen työjuhta ja tuun levottomaks jos en tee. Eli ikinä ei oo hyvä: joko oon stressaantunut kaikesta kiireestä ja työmäärästä tai sitten oon levoton ja huonolla omallatunnolla varustettu jos otan rauhallisemmin :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Elä siivoo. Oot vaan ja lekottelet jos kerran on tilaisuus. Kyls ehit siivoo sit ku miehesi on kotona ja kaitsee poikia. Nyt vaan rentoudut. Tai sit siivoo t yms., koska siitä tulee jälkeenpäin hyvä olo. Elä stressaa muru!

En mä voi jättää illaksi kun sitten oon jo koulussa :snotty: . Mutta mä istun tässä nyt hetken, sitten hyökkään yläkertaan ja pistän töpinäksi. Sähköpostit selaan sitten jossain välissä...

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Heh! Ja lisänä vielä joulutunnelman luonti: Kasta villasukka toluun, ja heitä sohvan alle. Koti tuoksuu raikkaalta! Laita kanelia leivinpaperille ja pistä uuniin, saat joululeivonnaisten tuoksua :D

:laugh: :laugh: :laugh: Nykyäidin kotikonstit. Mä kyllä varmaan laittaisin vielä kaupan pullat tuonne uuniin että sais jotain ihan hyppysiinkin eikä vaan nenään :)

Siis pitäis keksiä joku järjestelmä jonka kautta vois vaihtaa kotitöitä, niin että jokainen tekis vaan niitä mistä pitää :) Musta silittäminen on ihan ok, tosin aika tylsää. Mä inhoan tomuttamista! Ja tiskaamista. Imurointi ja pyykinpesu ja vaatteiden laitto on kivaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Siis pitäis keksiä joku järjestelmä jonka kautta vois vaihtaa kotitöitä, niin että jokainen tekis vaan niitä mistä pitää :) Musta silittäminen on ihan ok, tosin aika tylsää. Mä inhoan tomuttamista! Ja tiskaamista. Imurointi ja pyykinpesu ja vaatteiden laitto on kivaa :D

Äsh, ei olis musta sulle apua. Mä nimittäin inhoan myös ainaskin tiskaamista :ashamed: :snotty: .

Tai no, ihan rehellisesti sanottuna, eipä taida olla ainuttakaan kotityötä jonka tekisin mielelläni. Kyllä ne kaikki TÄYTYY tehdä (edes joskus :) )

Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:
:wave: minä voisin mieluusti tulla silittämään ja siivoilemaan. Sais ajatukset pois töistä ja samalla näkis heti kättensä jäljen.

Mutta entäs nuo sähköpostit? Kun siis siellä on vaikka mitä hommaa...

Mut jos sä tulisit siivoamaan, niin mä voisin sillä aikaa päivittää nuo postit =)

:wave: minä voisin mieluusti tulla silittämään ja siivoilemaan. Sais ajatukset pois töistä ja samalla näkis heti kättensä jäljen.

Mut jos sä tulisit siivoamaan, niin mä voisin sillä aikaa päivittää nuo postit =)

Sopii :D minnekkäs tullaan.

Sopii :D minnekkäs tullaan.

No meille tietysti B) :xmas: :D .

Ei hitto, pakko kai se on vaan ihan itse raahautua tonne yläkertaan :snotty:

Yhteistyössä