Sanokaas, mitäs nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pikan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pikan"

Vieras
Mies jäi tammikuussa kiinni vietettyään yötä työkaverinsa luona. Ei siis tullut kotiin, jäi kiinni. Lupasi puheiden jälkeen, että suhdetta ei ole, ei tule, ei pystyisi tekemään sitä minulle. Yritetään vielä yhdessä.

Monta kertaa epäilin suhteen jatkuvuutta, tekevät kolmivuorotyötä, jolloin heillä oli yhteisiä vapaapäiviä, minä töissä silloin. Mitään ei kuulemma kuitenkaan ollut menossa tuolloin. Naisen nronkin löysin uudestaan tallennettuna puhelimeen, aluksi kiinni jäätyään poisti sen. facebook kavereita ovat edelleen, ingognito ikkunaa mozillassa käyttää mies ja salasanoja tietenkään en tiedä mihinkään.

NYT mies jäi sitten kiinni, ja myönsi tapailleensa naista muutamia kertoja, ja pitäneensä siis yhteyttä vielä helmikuussa, mutta lopettaneensa sen sitten! Haluaa kuulemma olla minun kanssani, yrittää vielä. Silti tarve päästä työkavereiden kanssa risteilylle on kova, tästä veti ihan herneet nenään kun sanoin et se ajatus tuntuu minusta pahalta.

Töihin lähti, pyysin jättämään avaimet pöydälle....

Jätä se sika, eikö?

Jätä se shitti ja eti itelle tumman miehen bitti. Ota siltä suuhun se lennättää sut kuuhun. Uuuu mama sano pentti, kannatti kokeilla jokainen sentti.... uuu lalalaaa... jätä se runkku, ved sitä dunkkuu...

:hug: jaksamista,kyllä mie jättäisin tuon sian.Mie en sietäisi pettämistä ja valehtelua.:( siun puolesta.

asia on kyllä tosi selvä. Miehelläsi on suhde mutta ei ole vielä varma läheetkö vai jääkö. Jos olisin sinä niin laittaisin ulkoruokintaan...jos alennat itseäsi vielä on se vain Sinulle vaikeampaa...jos mies joskus katuu niin se tapahtuu kun tietää menettäneensä sinut, toisekseen miehen tarvii myös nähdä että olet vahva etkä roiku lahkeessa kiinni. Kukaan ei halua epätoivoista naista.