Sanokaas minkä näistä aiheista valitsen koulutehtävää varten?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
-Raskauajan ravitsemus
-Imetysajan ravitsemus
-Imeväisikäisen ravitsemus
-Leikki-ikäisen ravitsemus
-Ikääntyneen ihmisen ravitsemus

Aiheita on muitakin, mutta nuo on ne jotka mua kiinnostaa. Mutta kun noista pitäisi valita yksi. :snotty:

Kertokaa mikä teitä kiinnostaa eniten :D :xmas:

mä tein ammattikouluaikoina opinäytetyön aiheesta leikki-ikäisten ravitsemuys. Oli mielenkiintoista ja mukavaa tehdä! Kävin päiväkodeissa haastattelemassa lapsia, ja pyysin heitä piirtämään lempiruokiaan. Oli hauskaa käyttää niitä piirustuksia kuvamateriaalina. Sain kiitettävän:)

tuon raskausajan ravitsemuksen koska se kiinnostaa itseä eniten tällä hetkellä, tosin tuo ikääntyneen ravitsemuski on työn kannalta ajankohtaista

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
mä tein ammattikouluaikoina opinäytetyön aiheesta leikki-ikäisten ravitsemuys. Oli mielenkiintoista ja mukavaa tehdä! Kävin päiväkodeissa haastattelemassa lapsia, ja pyysin heitä piirtämään lempiruokiaan. Oli hauskaa käyttää niitä piirustuksia kuvamateriaalina. Sain kiitettävän:)

No mulla vähän suppeampi juttu tehtävänä, n. 7 sivua pitäisi saada kasaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

No mulla vähän suppeampi juttu tehtävänä, n. 7 sivua pitäisi saada kasaan :D

itse asiassa kun amk: ssa tuli eteen tehtävä jonka yksi aihemahdollisuus oli leikki-ikäisen ravinto, valitsin sen aiheeksi ja kopioin omaa vanhaa opinnäytetyötäni muutaman sivun melkein kokonaan - hyvinhän se oli tehty:D