Sanokaas mammat mielipiteitä(juhlinnasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sarmiina

Aktiivinen jäsen
23.06.2004
1 986
1
38
Eli huomenta vaan kaikki!
Mulla on pienen pieni probleema..Olis tänään kaverin synttärit, ja olen kyllä sinne menossa, mut en vaan osaa päättää menenkö autolla, vai sit yleisillä ja lähden miden mukana baariin tanssimaan. Viimeksi kun oli ulkona, se seuraavan päivän olo oli jotain kaameaa, joten siksi mietityttää lähteä. Toisaalta, tän porukan kanssa en oo aikoihin ollut missään, ja tiedän, et olis tosi hauskaa ja pääsis sellaisiin baareihin, missä itsekin viihdyn..
Mitä te tekisitte mun asemassa? Olis kiva kuulla muiden mielipiteitä, josko se oma päätös sillä helpottuis =)

No hyvän porukan kanssa lähtisin kyllä juhlimaan ja yöllä, ennen nukkumaan menoa kumoaisin kannun vettä sekä 1 1/2 buranaa, auttaa kummasti seuraavan päivän oloon... :whistle:
Pidä hauskaa! :)

Ei kun juhlimaan vaan! Jos et krapulaa halua niin ala juoda baarissa pelkkää vettä puolen yön jälkeen ja sit grilliltä syötävää yöllä ja se burana on kyllä hyvä ottaa.

Noh, päätös tais tulla sit tehtyä =) kiitoksia auttavista mielipiteistä ja neuvoista :flower: nyt sit vaan pitää alkaa miettiä vaatetusta..on tää elämä täynnä vaikeita päätöksiä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Noh, päätös tais tulla sit tehtyä =) kiitoksia auttavista mielipiteistä ja neuvoista :flower: nyt sit vaan pitää alkaa miettiä vaatetusta..on tää elämä täynnä vaikeita päätöksiä :xmas:

no huh huh, onpa sulla ongelmat...

Yhteistyössä