Sanokaas lääkärin soittoa odotellessa mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Siis päätä särkee jo viidettä päivää, lähinnä ohimoiden kohdalta. Ja välillä vasen ohimo/koko vasen puoli päästä kipeä. Myös silmien taakse särkee. Särkylääke ei auta, ainakaan tuo burana 400mg. Myös huimauskohtauksia tulee välillä, sekä lievää pahoinvointia myös kohtauksittain. Verenpaine 102/68, hb 146.
Lopetin 2-3 viikkoa sitten mielialalääkkeen, sertralinin. Lopetin lääkärin ohjeen mukaan pikkuhiljaa. Tämä masennukseen ja paniikkihäiriöön.

Ainiin, mulla on myös korvatulehdus. Muttei se ennenkään ole aiheuttanut päänsärkyä.

Onko tuo jännitysniskasta johtuva särky sellaista että siihen liittyy silmien taustan särky?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ainiin, mulla on myös korvatulehdus. Muttei se ennenkään ole aiheuttanut päänsärkyä.

Onko tuo jännitysniskasta johtuva särky sellaista että siihen liittyy silmien taustan särky?

no kun hermot on pinteessä ja kaikki ei toimi kuten pitää, niin yleensä ainakin toisen silmän takana on v..ttumainen kipu. ja päässä saattaa tuntua viiltäviä kipuja ja jatkuvaa särkyä. välillä koko päänahkaa kihelmöi. ja särkylääkkeet ei auta.

No, lääkärin mukaan nuo voi olla vielä lopetusoireita tuon sertraliinin takia. Kannusti jaksamaan vielä, koska lopetusoireiden pitäisi loppua 4 viikon kuluessa ja nyt on melkein 3 niistä mennyt.

Toinen vaihtoehto on tuo korvatulehdus, koska nuo kivut on juuri tulehtuneen korvan puolella. Aloitan siis antibioottikuurin ja toivon että sen loppuun mennessä ovat kivut syystä tai toisesta hävinneet.

Yhteistyössä