Sanokaapas mielipide, onko tämä minun pyöreään päähän sopiva hääkampaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R20+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Oi, mikä puku, ja kaunis kampaus..Tuleepa kaunis morsian:)
Se musta ripsari saa miultakin äänen, sen takia, ettei tulis liikaa värejä kokonaisuuteen.
Mutta, päätitpä laittaa kumman väristä vaan, ihanaa päivää teille! Ja onnea!

Kiitos mielipiteestä. Juu päätin minä mitä vain niin tuskin tulen tänne sitä hääpäivän jälkeen kertomaan.. :) Tuskin mua kukaan edes muistaa silloin..

ymmärrän täysin tuon värikokonaisuus mielipiteen!
ehkä se on vaan alennuttava (vai miten se sanotaan? ) sille mustalle...

Kaunis kiitos onnentoivotteluista. Mieheltäkin kiitos ;)

Alkuperäinen kirjoittaja R20+:
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Puvun ja kampauksen kanssa EHDOTTOMASTI musta ripsiväri,sun silmät näytti siinä upealta...pakko sanoa että se sininen ei ole eduksi sinulle, tekee todella halvan ja suttusen näköseksi.

Mikset menisi ammattilaisen käsittelyyn, laittas sulle sellaset meikit että avot olis upea morsian!

Syy miksi en mene niin ammattilainen sanoo siniselle kyllä ja mustalle ei.
Ja silloinhan se on vain minun edukseni..
Kukaan sitten uskois että olen ollut ammattilaisen käsittelyssä.. Prkl! :)

täh....no mutta amattilainen tekis siitä takuulla siistimmänja kauniimman vaikka sitten sinisellä.....oasi laittaa sulle kestävän pohjan jotta ihos olisi upea ja rajais silmät ja laittas luomivärit,huulipunat jne jne

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Kampauksestasi tulee upea.

Ripsarikysymys on helppo. EI missään nimessä sinistä!

Musta tai RUSKEA. Olet vaalea, niin se sopii kyllä. Pukusi puolesta ehkä musta.

Minä ostin hätäpäissäni viime syksynä ripsarin, joka näyttää älyttömän vaalealta. Ripsissä se on kuitenkin tummanruskea, lähes musta ja mukavan "pehmeä" kun kuitenkin käytän aina murrettuja sävyjä.

Ja ONNEA hääparille! :D

Kiitoksia! =)

Alkuperäinen kirjoittaja R20+:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Oi, mikä puku, ja kaunis kampaus..Tuleepa kaunis morsian:)
Se musta ripsari saa miultakin äänen, sen takia, ettei tulis liikaa värejä kokonaisuuteen.
Mutta, päätitpä laittaa kumman väristä vaan, ihanaa päivää teille! Ja onnea!

Tuskin mua kukaan edes muistaa silloin..

Tässä olet kyllä täysin oikeassa ;)

Minkä väriset kukat sulle tulee hiuksiin ja kimppuun?Ja alaa opiskelevana...minäkin mustaa ripsaria suosittelen.Yläluomen nurkkaan voisit laittaa pari irto ripsi"tupsua",tehostaa silmiä ja ehkä ei ole niin alaston olo enää.

Ap tais jo poistua mut kannan minäkin korteni kekoon ja sanon et ehdottomasti musta ripsari tai sit jos sinisestä tykkää niin vaik joku tummansininen.
Todella nätti kampaus eikä pukukaan pahalta näyttänyt. =)

Ala ripsiin ulkoreunoihin voi laittaa ripsaria,tulee hieno,ei siis koko matkalle alaripsiin.Ja mustakin musta sopii paremmin.laita vaikka sinistä kajalia jos se auttais tilannetta :)

eka anopilta on turha kysyä yhtään mitään!!!!

kampaus oli kaunis, PAITSI... noot pinnit sivuilla, oisko ollu oikee puoli, vois korvata vaikka erikoispinneillä, noot tavalliset pilaa kampauksen... ei pahalla...

ripsari ehdotomasti musta... voi kuvissa sininen olla huono valinta...

tovotaan kuitenkin että saat itsesi näköiset ja oloiset häät. kiva kun joku viitsii nähdä nuin paljon vaivaa...

JÖSSES MITEN UPEA PUKU!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä