Sanokaapa minkä heitän sekaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti (viinirypäle) JA mikä "suolainen" olisi hyvä myös sekaan. ?? Tämä siis ristiäisiin ja huom ei mielummin sellasta joka pitää käristää ku muutenki hommaa sinäpäivänä. Onko muita ku kinkku pussi?

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Suolapähkinöitä, tai pieni paahtoleipää kuutioiksi, ja paahda pikasesti kuivalla paistinpannulla, mausta pikkusen grillausmausteella, ja anna mennä sekaan. NAM!

Miten se leipä käyttäytyy ku tomaatista ainaki tulee nestettä?

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Suolapähkinöitä, tai pieni paahtoleipää kuutioiksi, ja paahda pikasesti kuivalla paistinpannulla, mausta pikkusen grillausmausteella, ja anna mennä sekaan. NAM!

Oi nami! Harmi vaan, että moni on pähkinöille nykyisin allerginen, joten kannattaisi ehkä tehdä kaksi eri versiota salaatista, toisessa pähkinöitä, toisessa ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Kainuulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
Kuutioipa sekaan leipäjuustoa :p

Höh, se on JUUSTOLEIPÄÄ, ja se tarjotaan mieluummin lakkojen kanssa "makeana" herkkuna!

Ei ole, juustoleipä on kun laitat ruisleivän päälle juustosiivun. Leipäjuusto on leipäjuustoa. Kainuulaiset ovat omalajinsa;)

Leipäjuusto on lakkojen kanssa pahaa, ennemmin minäkin sen salaatissa söisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kainuulainen:
Höh, se on JUUSTOLEIPÄÄ, ja se tarjotaan mieluummin lakkojen kanssa "makeana" herkkuna!

Sattumoisin tästä herkusta käytetään kyllä molempia nimiä, LEIPÄJUUSTO ja myös JUUSTOLEIPÄ. Minä olen Oulun läänin länsirannikon puolelta, ja siellä puhutaan LEIPÄJUUSTOSTA. Juustoleipä puolestaan siellä on yhtä kuin juustovoileipä.

Yhteistyössä