sanokaahan suoraan kun kerran tatuoinnista on kyse

että mitä mieltä olette jos lähihoitajalla on näkyvä tatuointi? olisin ottamassa old school tatuointia (kyyhky ja ruusu) kyynärtaipeen alle sisäpuolelle, eli silloin jos on 3/4 hihat se näkyisi. aloitan opiskelut tammikuussa oppisopimuksella ja tuleva työnantaja ei tiedä tatuoinneistani (niitä on useampi, mutta ne voi peittää) erikoistun luultavasti vammaisohjaajaksi tai kuntoutukseen. tällähetkellä työskentelen lastenohjaajana

oon kuullu vähän eriäviä mielipiteitä niin kysyn nyt vielä täältäkin.
 
vieras
Mä en ylipäätään oikein ymmärrä miksei tietyissä ammateissa niitä saisi olla/näkyä? Jos työnsä hoitaa ja on asiallisesti muuten pukeutunut jne asiansa osaava tyyppi, niin mitä sitten jos on kuvaa kehossa? Rinnastan ne lähinnä koruihin. Ja lävistyksiin.
 
En mä hoitohenkilökunnan tatskoja pelkää, niitä tuntuu nykyään jo olevan joka toisella.
Itsellä ei ole eikä tule mutta minua ei muiden tatuoinnit häiritse.
Ainut sellainen muotijuttu mikä häiritsee on se sellainen pallo huulessa tai jossain suun tienoilla mikäli sen omistaja veulaa sitä koko ajan. On ärsyttävä asioida sellainen kanssa jolla on koko ajan huulet vinksallaan ties mihin.

Työnantajan kanta voi olla eri kuin minun.
 
swallow
Jos mua hoitaisi joku parikymppinen lähihoitaja (jonka kanssa siis olisi jo vähän ikäeroa), ilahtuisin taatusti enemmän tatuoidusta tyypistä kuin perustrendipissiksen näköisestä hoitajasta. Tatuoidun kanssa tuntuisi kotoisammalta, trendipimun kanssa tuntisin vain oloni satavuotiaaksi:D Että sellainen mielikuva tällä kertaa.
 
Saa olla tatuointi, mutta jos niitä on joka puolella kroppaa ja näkyvällä paikalla, niin se ei ole nättiä kellään. Ei miehillä, eikä naisilla.
 
Vähän kuvastakin kiinni, ettei käy pelottavan näköiseksi, lähihoitaja tekee töitä monenlaisten ihmisten kanssa.
Mieheni kertoi joskus tuttavastaan joka oli ollut siviilipalveluksessa jossain vanhainkodissa tms laitoksessa. Sellainen hevihenkinen mies oli kyseessä. Joku mummu-parka oli säikähtänyt tosissaan ja huutanut: Kuolema tuloo! miehen nähdessään. Ilmeisesti viikatetta vaille ko. mummun mielestä..
 

Yhteistyössä