Sanokaahan mielipiteitänne tälläiseen asiaan.

Miltä kuullostaa seuraava.
Viesti missä kehoitetaan pukeutumaan ei niin arkisiin vaatteisiin kello xx ja valmistautua odottamaan noutajaa vai olisiko hyvä sanoa tuo asia eikä laittaa viestiä?
Tarkoitus olisi nainen viedä ulos syömään ja nauttimaan.
Olisi myös ajatuksena ojentaa sormus ,mutta miettinyt annanko ruokailun aikana vai vienkö johonkin rauhaisaan paikkaan ja ojenna kysyen voiko ajatella elämäänsä sitoutumista tässä muodossa,ettei häitä heti ,mutta ajan kanssa sitten joskus?vai ottaako nainen itseensä?
Vai onko tuo liian aikaista ajatella jos edesmenneen vaimon kuolemasta kohta 3 vuotta?
Otan vastauksia ja vinkkejä vastaan.Käyn aamulla katsomassa tämän sitten.
Hyvät yöt!
 
kokoko
Viesti olis musta "jännittävämpi" kuin sanominen, niin saapa miettiä että mitähän ihmettä on tulossa.
Sormus kannattaa antaa jossain rauhallisessa paikassa, eikä ruokailun aikana. Syödessä ihminen ei ole muutenkaan mitenkään parhaimillaan, ja jos nainen haluaa nauttia myös ruoasta niin eihän siihen pysty, jos kesken ruvetaan sormusta tyrkkimään :)

Sitähän ei voi tietää miten nainen tuollaiseen kysymykseen suhtautuu kun ollaan kaikki niin erilaisia, mutta aina kannattaa kysyä!

Ja se onko liian aikaista nyt, riippuu ihan sinusta itsestäsi eli miten olet päässyt yli vaimon kuolemasta.
 
itse
haluaisin viestin. Tekee asiasta jännittävämmän. En usko, että loukkaantuu kysymysmuodosta. Jos itsestäsi hyvältä tuntuu tehdä tämä nyt, niin mikset tekisi. Älä ajattele muita, sinun on kuitenkin jatkettava elämääsi.
 
Heps
Muuhun en ota kantaa, mutta ehdottomasti soita ennemmin kuin laitat tekstiviestiä. Ainakin minun kohdalla olisi parempi - voisin kysyä jotain tarvittaessa eikä olisi liian salamyhkäistä ja arkista. :)
 
Laita viesti mieluummin, ojenna sormus ruokailun aikana, sano vaan että häitä ei ehkä ihan heti, mutta lupaus tää kuitenkin on. Ei ole liian aikaista mielestäni jos 3 vuotta on kulunut vaimosi kuolemasta. Onnea vaan ja ihanalta suunnitelmalta kuulostaa. :flower:
 
naimaton
Mäkin olen sitä mieltä että laita viesti. Paljon jännittävämpää. Mutta tosiaan, muista mainita viestissä että pukeutuu tavallista juhlavammin jos menette johonkin parempaan raflaan.

Ja sormusta sitten jossain rauhallisemmassa paikassa kahdestaan, vähän niinkuin jälkiruokana.

Onnea matkaan!
 

Yhteistyössä