sanokaa vaan että ylireagoin, mutta ällöttää silti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cruelladevil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
No mun kahella kaverilla oli samanikäiset lapset ja toinen oli jo lopettanut imetyksen (ei viitsinyt enäää) sanoi kaverille että syötä toi kans,hänellä ei ole pulloa mukana.
:o

Njoo,oli siinä kaikilla vähän nieleskelemistä.

TOisaalta jälkeenpäin mietin että miksei,jos tosi olisi kyseessä.Mutta eipä tuossa hätä ollut,koti porraskäytävän päässä.
Ei saanu kaverin vauva tissiä sillä kertaa.

Tuohon on pakko sanoa, että mieluummin mä lapselleni soisin toisen naisen rintaa ku pulloa... Onhan se lapsellekin parempi niin. Rinnat ei myöskään kerää moskaa samalla tavalla ku tutit, pysyy puhtaana ilman sen kummempia toimenpiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
No mun kahella kaverilla oli samanikäiset lapset ja toinen oli jo lopettanut imetyksen (ei viitsinyt enäää) sanoi kaverille että syötä toi kans,hänellä ei ole pulloa mukana.
:o

Njoo,oli siinä kaikilla vähän nieleskelemistä.

TOisaalta jälkeenpäin mietin että miksei,jos tosi olisi kyseessä.Mutta eipä tuossa hätä ollut,koti porraskäytävän päässä.
Ei saanu kaverin vauva tissiä sillä kertaa.

Tuohon on pakko sanoa, että mieluummin mä lapselleni soisin toisen naisen rintaa ku pulloa... Onhan se lapsellekin parempi niin. Rinnat ei myöskään kerää moskaa samalla tavalla ku tutit, pysyy puhtaana ilman sen kummempia toimenpiteitä.

pitäis kyllä oikeesti olla tosi läheinen ihminen & vauvalla tosi kova nälkä ja hätä ennenku pystyisin toisen lasta imettämään/antaisin jonkun muun imettää mun lasta... ja munkin mielestä rinta huomattavasti hygieenisempi kuin tuo tutti...

no okei onhan se hiukan ällöä mutta ajatteleppa näin että ne lapsukaiset leikkii siinä toistensa leluilla ja tunkee niitäkin suuhunsa eli vaihtaa ne sitä kuolaa silläkin tavoin joten ihan sama lopulta mistä se vaihtokuola on peräsin...

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
no okei onhan se hiukan ällöä mutta ajatteleppa näin että ne lapsukaiset leikkii siinä toistensa leluilla ja tunkee niitäkin suuhunsa eli vaihtaa ne sitä kuolaa silläkin tavoin joten ihan sama lopulta mistä se vaihtokuola on peräsin...

Näin, ja ei mene kauaa kun siihen suuhun menee sitten ihan kaikki mitä on saatavilla, jopa imeskelee kengänpohjaa eteisessä, syö koirankupista jne.
Ei kannata suorittaa vaan nauttia äitiydestä ilman helvetillisiä skitsoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:

Näin, ja ei mene kauaa kun siihen suuhun menee sitten ihan kaikki mitä on saatavilla, jopa imeskelee kengänpohjaa eteisessä, syö koirankupista jne.
Ei kannata suorittaa vaan nauttia äitiydestä ilman helvetillisiä skitsoja.

kiitän :flower: pikkuhiljaa alkaa helpottaa...

No jos yhtään lohduttaa niin lapset ovat ehtiväisiä ja jotkut jopa ehtivät kopasemaan vaipanvaihdon yhteydessä omaa tuotostaa ja maistaa sitä. Se kyllä taitaisi minustakin laatan irroittaa. :xmas:

Yhteistyössä