Sanokaa rehellisesti!!!????Miltä näyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Se on pirun vaikea laita että kuva olisi oikein päin,mä kuolen ennen kun huonesta tulee valmis :kieh:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2556502.jpg

nyt sun kohdistus on vituralaan!!! ota pois ja korjaa!!!!!!!!!! pallorivit heittää!!

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Mää en kyllä valitettavasti tykkää tuosta ylätapeetista. Tuo vaaleanpunainenkin on aika räikeä ja olisi yksistään tehnyt jo hyvän vaikutuksen. Nyt tulee hieman sekasotkuinen vaikutelma, varsinkin kun lastenhuoneet on aika sotkusia muutenkin.

Peesi. En tykkää minäkään yhtään. Liian sekainen ja sotkuinen vaikutelma ja kuinkahan kauan lapsi tuota haluaa katsella. Kyllä lastenhuoneen seinät saisivat olla yksiväriset niin voisi sitten aina helposti tekstiileillä tehdä sitä lastenhuoneilmettä eikä tarvisi kaikkia tapetteja uusia.

Ja muutenkaan en eden pidä tapeteista, minkäänlaisista. Mielestäni ovat vanhanaikaisia. :$

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
esikoisella tulee samalainen tunelma,mutta alhalla lime väriset tapettit,mitä mieltä tästäkin olette?
Mä vielä vaihdan kalusteet?Hullu I know,mutta jos jäätän prinsessoja ja nalle puhia niin tulee levoton tunnelma varma

tommonen tapetti vaatii muuten aika neutraalin ja yksvärisen sisustuksen mun mielestä

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä tykkään, lastenhuoneessa nimenomaan.
Muutenkin tykkään väreistä ja kuvioista tapeteissa, ikävä kyllä meiltä ei sellaisia löydy :|

niimpä. kuviot on nättejä, miustaki. mutta se, että salama vilisee silimissä, se EI ole nättiä. eikä mukavaa... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
rehellisesti? no, AINA rehellisesti... elikäs miun migreenitaipumukselle ei kyllä tee gutaa eli vastaus on :x

Joo ei kestäis munkaan pää tuota kattella omassa kodissa, kun näin koneella kattoessa vilkaisu saa pään kipeäksi ja silmissä vilisee. Likan mielestä tuo näyttää hienolta :D

Yhteistyössä