Sanokaa rehellisesti!!!????Miltä näyttää?

ihan kiva jos sitä ei oo koko huone täynnä. tollasena yhden tai kahden seinän juttuna olis piristävä mut jos koko huone ympäri niin mua ahdistais!!!
ite laitttasin max kaksi seinää tolleen ja sit maalaisin tai tapetoisin samalla pohjavärillä kuin ton yläosan pohja niin sen kaksi muuta huonetta!!

Minun makuuni aivan liian kirjava ja silmille hyökkäävä.
Boordina tuo menisi, jos alaosat ja yläosat olisivat yksiväriset, mutta en laittaisi tuollaista itse.

Jos sinä tykkäät siitä niin sitten se on ok. Kaikilla on oma makunsa.

Toihan on just passeli lastenhuoneen tapetti. Miksi pitää lastenhuone tapetoida/sisustaan niin että siitä aikuinen tykkää ja näyttää harmoniselta/ värittömältä. Lapselle värejä ja räväkkyyttä. Siitä ne tykkää!!

Tää on hieno!

Ihan hauska, mutta ehkä tosiaan vähän rauhaton, mutta jos alaosa tuleekin yksivärisellä (valkoisella) paneelilla (?) ja yksiväriset huonekalut + tekstiilit, niin varmaan on hyvännäköinen!

Mää en kyllä valitettavasti tykkää tuosta ylätapeetista. Tuo vaaleanpunainenkin on aika räikeä ja olisi yksistään tehnyt jo hyvän vaikutuksen. Nyt tulee hieman sekasotkuinen vaikutelma, varsinkin kun lastenhuoneet on aika sotkusia muutenkin.

Tykkään kovasti. Itse en kanssa laittaisi kokohuonetta pallotapetilla.

Kaikki muu pitää kyllä olla hillittyä eli yksiväriset verhot, päiväpeitot jne. Lelut ovellisten kaappien takana, vaikka ne ei siellä pysykään.

Yhteistyössä