Sanokaa rehellisesti!!!????Miltä näyttää?

lastenhuone ilmeisesti? jos koko huone ois tolla pallokuviolla ni saattais olla ehkä vähän levoton,yhellä seinällä vois olla jees mutta oisko se sitte hassun näkönen jos vaan yhellä seinällä.toisaalta on paha sanoa näkemättä koko huonetta.

Mä kyllä tykkään :) meillä on tota samaa tyyliä pojan huoneessa yks seinä, siis että on tollasta kirjavaa tapettia yläosa ja maalattu ala-osa. Ehkä koko huoneessa se oisi turhan levoton.
Mutta vaikea sanoa kun en tiedä minkö kokoinen koko huone on, mutta näin yhden kuvan perusteella hyvältä näyttää!

esikoisella tulee samalainen tunelma,mutta alhalla lime väriset tapettit,mitä mieltä tästäkin olette?
Mä vielä vaihdan kalusteet?Hullu I know,mutta jos jäätän prinsessoja ja nalle puhia niin tulee levoton tunnelma varma

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
esikoisella tulee samalainen tunelma,mutta alhalla lime väriset tapettit,mitä mieltä tästäkin olette?
Mä vielä vaihdan kalusteet?Hullu I know,mutta jos jäätän prinsessoja ja nalle puhia niin tulee levoton tunnelma varma

Joo siis ton tapetin kanssa ei kyll oikeen muuta voi jättää, muuten tulee tosi sekava. Mahdollisimman neutraalia muuten.

Yhteistyössä