Sanokaa rakkaat mikä on rekkalesbo???:o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No sellanen stereotypinen lesbo. Siilitukkainen ja miehekäs.

Jahaaaaa...miksi monet lesbot on muuten sellasia, en oikeen ole koskaan tajunnut?! Ja sit jos on lesbopari, toinen niistä on "mies" ja toinen sit nainen...siis tyylillisesti...miks? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siilitukka, retee käytös, möhömaha, nahkatakki, äijämäiset vaatteet ja käytös.

Siis MIKSI lesbon "pitää" leikkiä miestä? :o Itse olen bi, eikä minulla ainakaan "tässä vaiheessa" ole mitään tarvetta olla muka-mies...mistä se sitten tulee? Onko se vaan luonnollisesti niin?

Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaa:
anteeks, tuo oli typerä heitto enkä ajatellut loppuun. voisi poistaa! nyt puhuin väsyneenä mitä sylki suuhun toi

No älähän nyt... :hug: En mä pidä rekkalesboa minään pahana sanana. Harvemmin lesbot edes on tuollaisia stereotypioita. Eihän suurin osa homoistakaan ole mitään neitejä (ainakaan ne, mitä itse olen tavannut). Musta rekkalesbo -sana kuuluu samaan kastiin kuin blondi, kaappihomo, kettutyttö jne. Stereotypiota, joilla ei välttämättä ole totuuspohjaa.

toinen on nainen ja toinen mies lesbosuhteessa. Näin karkeasti. Butch on miesmäisempi, se joka hallitsee seksuaalisissa toiminnoissa ;)

No et kyllä ole lesbo jos tuollaista väität. Ei lesbo koskaan ajattele tai halua olla mies. Ja jos ajattelee, niin silloin on kyse jostakin muusta kuin lesboudesta. Kyllä lebosuhteessa on aina kaksi naista. Tuo "toinen ona mies(mäisempi)" käsitys lesbopareista on kyllä vähän sellainen urbaanilegenda. Kyllä ne lebot, jotka tunnen ovat 90% naisellisia, myös pariskunnissa siis. Ehkä nuo rekkalesbotyypit ovat vaan sitten silmiinpistävämmin esillä.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: rekkalesbo eli rekkis on lesbo, joka on korostetun miesmäinen (pukeutuminen, puhetyyli, käytös, meikittömyys, hiustyyli jne). Sellainen "rekkamiestyyppi" :) Ja suurin osa lesboista joita tunnen inhoaa tosissaan tätä rekkalesbotyyppiä juuri sen vuoksi, että he leimaavat kaikki lesbot miesmäisiksi.

Yhteistyössä