sanokaa onko tää normaalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
ku välillä mulle tulee niin valtava rakkaus tota mun tyttöä kohtaan että musta tuntuu että ei sydän ees kestä, ja ihan meinaa itkettää..
ja pelkään että sille tapahtuu jotain pahaa, haluaisin vaan pitää sen aina mun lähellä.
oonko mä ihan pimee?

Alkuperäinen kirjoittaja äitiys:
Äitiyttä se vaan on.

outoa. mun tyttö on nimittäin jo 2,5 vuotta ja näitä tunteita mulle on tullut vasta viimeisen vuoden aikana.
onko tää nyt sitä äidinrakkautta?
mitään tällaista tunnetta mulla ei ollut ku vauva oli pieni.
tuntuu että tähän tunteeseen musertuu :)

Nuo sun kuvailemat asiat on niin tuttuja! Ja tosiaan mullekkin nämä tunteet on tulleet näin voimakkaina vasta parin viime vuoden aikana ja tyttö nyt jo 5v. Usein varsinkin illalla sängyssä alan miettimään mitä kaikkea pahaa voi lapselle tapahtua ja sitten tulee itku. Joskus jo lapsen nukkuessa tulee niin hirveä kaipuu ja ikävä lasta että taas tulee itku. Itken todella usein kun tätä lasta niin paljon rakastan...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Nuo sun kuvailemat asiat on niin tuttuja! Ja tosiaan mullekkin nämä tunteet on tulleet näin voimakkaina vasta parin viime vuoden aikana ja tyttö nyt jo 5v. Usein varsinkin illalla sängyssä alan miettimään mitä kaikkea pahaa voi lapselle tapahtua ja sitten tulee itku. Joskus jo lapsen nukkuessa tulee niin hirveä kaipuu ja ikävä lasta että taas tulee itku. Itken todella usein kun tätä lasta niin paljon rakastan...

ihana kuulla että tää on siis normaalia!
mulla kans iskee se huoli ja pelko silloin kun lapsi nukkuu, saattaa alkaa oikeen ahdistamaan.. mut sitte ku tyttö herää yöllä ja tulee keskelle nukkumaan niin haihtuu huolet ja on hyvä olo..
ja tuntuu että joka päivä tuota lasta rakastaa aina vaan enemmän ja tuntuu että sydän pakahtuu onnesta/huolesta
miten voi ihminen tuntea näin paljon?!

Yhteistyössä