Sanokaa nyt ettei vielä saa ;)

Meillä on joulu aina. Koko kesän tuo kuopus on laulellut petteripunakuonoa ja kaupassa on vain katsonut leluhyllyjä,mutta toivonut sitten sitä sun tätä. Joulu kun lähenee on ne toivomukset vähentynyt :D Nyt on kuopus löytänyt tonttu videot ja petteripunakuono on miltein loppuun kulunut. Jouluaiheista kirjaa luettiin tänään iltasaduksi kera piparien ,joita leivottiin kesäkuussa. =) Joulusta en itse niin hirveesti välitä,mutta lapsia on kiva seurata niiden joulutohinassa ,joten eiköhän se kuume pikkuhiljaa ala minussakin. =) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Ihana :heart:
Me käytiin puoltoista vuotta sitte Rovaniemellä joulupukin pajakylässä. Ennen kuin päästiin pukkia katsomaan niin koira nappasi esikoisen rukkasen kädestä ja pureksi siihen reikiä :/
Kun päästiin joulupukin luo ja pukki kysyi lahjatoiveita niin tyttö ( sillon 2v ) sanoi että "Polon ja uuet lapaset" :heart:
Ostettiin sitten matkamuistoksi poro :D

On ne lapset vaan niin ihania ja vekkuleita =) :heart: Mitä sitä tekis ilman niitä..

Niinpä :heart: Mamin mussukoita =)
Vaikka välillä raasteleekin hermoja ;)

Mutta jotenkin ne vaan aina onnistuu tapittamaan pienillä silmillään, että ei voi muutkuin hymyillä. Mulla oli tulla itku tuossa keväällä kun esikoinen tuli ensimmäistä kertaa, halas mua ja sanoi "Äiti, määrakastan sua".Huoh..Ja kun ne nukkuu ja on niin hemmetin viattoman näköisiä ja sitten kun vauva oikein ääneen nauraa, on ihanaa.. *Äiti hempeilee, näin iltasella* :heart:

Mutta jotenkin ne vaan aina onnistuu tapittamaan pienillä silmillään, että ei voi muutkuin hymyillä. Mulla oli tulla itku tuossa keväällä kun esikoinen tuli ensimmäistä kertaa, halas mua ja sanoi "Äiti, määrakastan sua".Huoh..Ja kun ne nukkuu ja on niin hemmetin viattoman näköisiä ja sitten kun vauva oikein ääneen nauraa, on ihanaa.. *Äiti hempeilee, näin iltasella* :heart:

Nää illat varsinkin on sellasia hempeilyn hetkiä :heart: Kun ne tosiaan nukkuu ja on oikeesti aikaa istahtaa ja mietiskellä =)
Meillä mies laittoi tänään ruokaa ja ruokapöydässä totesi "ompa tämä mautonta, kyllä äiti osaa laittaa paremmat ruoat". Esikoinen sanoi "niin osaa". Sanoin "höpöhöpö" ja nousin viemään astioita keittiöön. Keittiöön kuulin kun esikoinen sanoi miehelle "kyllä se äiti osaa laittaa hyvää luokaa, se on niin sellanen mestali kokki" :laugh: :heart:

Nää illat varsinkin on sellasia hempeilyn hetkiä :heart: Kun ne tosiaan nukkuu ja on oikeesti aikaa istahtaa ja mietiskellä =)
Meillä mies laittoi tänään ruokaa ja ruokapöydässä totesi "ompa tämä mautonta, kyllä äiti osaa laittaa paremmat ruoat". Esikoinen sanoi "niin osaa". Sanoin "höpöhöpö" ja nousin viemään astioita keittiöön. Keittiöön kuulin kun esikoinen sanoi miehelle "kyllä se äiti osaa laittaa hyvää luokaa, se on niin sellanen mestali kokki" :laugh: :heart:

Voi :heart: Onnevaan yhenlaisia pikku ihmisiä.

Voi :heart: Onnevaan yhenlaisia pikku ihmisiä.

Ja miten ne osaakaan katsoa viattomasti heti tehtyään tyhmyyksiä ja komentamisen jälkeen. Ihan ku mitään ei ois tapahtunutkaan. Maanantaina esikoinen karkasi minulta kaupassa kun pakkasin ostoksia vaunuihin. Kun pääsin ulos niin tää seisoi jo tienreunassa. Annoin hirmuisen saarnan ja kerroin miten käyttäydytään jne. esikoinen vaan katsoi pää kallellaan jätski kädessä ja sanoi "mutta äiti, minä jäin tuohon odottamaan" ja jäi siis suojatien reunaan odottamaan meitä.
"Joo joo, odotit kyllä nätisti mutta sinne ei ole mitään asiaa ilman aikuista" |O :heart:

Yhteistyössä