Sanokaa nyt ettei vielä saa ;)

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Minua meinaa alkaa jo jouluttaa kun illat on näin pimeitä jo :xmas: :xmas:
Ja mies meni ja laski aamulla esikoisen kanssa että kuinka monta kuukautta on jouluun.
Minä jouluhöperö kun olen yrittänyt olla miettimättä vielä asiaa etten höpsähdä liian aikaisin :D

Noooooh, just tänään tuli lasten kirjakerhon paketti, jonka otin nimenomaan että saan sen pukinkonttiin. Kuvastojen sivuja selaillessani yllätän itseni monesti ajattelemasta miten joku vaate esim passaisi jollekin lahjaksi :xmas:
Niin mitä pitikään sanoa :D

Heh. Minä lauleskelin juhannuksen aikoihin, että "puoli vuotta jouluun on, laskin aivan itse eilen jne."! En nyt koe olevani varsinaisesti jouluhöperö, mutta pidän joulun tunnelmasta ja siitä, kuinka lapset odottavat joulupukkia täpinöissään jouluaattona. Ja jouluruoat maistuvat kyllä myös.

Älkää hitossa yllyttäkö :D *lukitsee korvat ja peittää silmät* :saint:

Miks sen pitää olla niiiiiin ihanaa aikaa :heart:

Viime jouluna neiti kömys yöllä meidän väliin nukkumaan, minä en enää saanut unta ja nousin ylös neljän aikoissa =) Surffailin kaksplussalla kynttilänvalossa ja joulukuusta ihastellen. Maistelin kinkkua jääkaapista :p Laitoin muutaman paketin kuusen alle ja... *huokaus* ihanaa.
Sillon tämä toinen mussu vielä kölli massussa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Heh. Minä lauleskelin juhannuksen aikoihin, että "puoli vuotta jouluun on, laskin aivan itse eilen jne."! En nyt koe olevani varsinaisesti jouluhöperö, mutta pidän joulun tunnelmasta ja siitä, kuinka lapset odottavat joulupukkia täpinöissään jouluaattona. Ja jouluruoat maistuvat kyllä myös.

Niin ja joululaulut. Niitä on ihana laulaa ja esikoinen odottaa jo että yhdessä laulettaisiin niitä. Sekä odottaa kirkkoon pääsyä kuuntelemaan kauneimpia joululauluja =)

joo täälllä onkans lauleskeltu joululauluja...tosin olen laulanut kesästä joululaulujen melodialla (mies vaan huomautti et eikös noita hyräillä jouluna :whistle: )näin minä opetan poikaa :ashamed:

Mä haaveilen jouluruoasta ympäri vuoden :p
Ensi jouluna ajattelin ostaa pari pikku kinkkua pakkaseen, jotta voi sitten vaikka juhannuksena herkutella. On meinaan yllättävän vaikeaa löytää kunnon kinkkua keskellä kesää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Mä haaveilen jouluruoasta ympäri vuoden :p
Ensi jouluna ajattelin ostaa pari pikku kinkkua pakkaseen, jotta voi sitten vaikka juhannuksena herkutella. On meinaan yllättävän vaikeaa löytää kunnon kinkkua keskellä kesää.

Kinkku on hyvää, muista en sitte niin välitäkään :D Paitsi tortut on hyviä myös :p
Ja nyt just vois maistua pari joulupiparia kera kuuman glögin tai teen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:

Niinpä. Meillä on kummankin neiteillä ensimmäinen joulu sitten :heart:

Niinpä :heart: Ja ajatteles, sit kohta ekat synttäritkin jo :'( :heart: :heart: Mihin ne vauvat katoaa :/

En tiedä. :| Tuo ensimmäinen vuosi menee niin hurjan nopeaa, että tuntuu ettei vauva aikaa kerennyt edes olla. Justhan mie aloin odottamaan ja kohta pallero on jo puolivuotias :o

Niinpä. Meillä on kummankin neiteillä ensimmäinen joulu sitten :heart:

Niinpä :heart: Ja ajatteles, sit kohta ekat synttäritkin jo :'( :heart: :heart: Mihin ne vauvat katoaa :/

En tiedä. :| Tuo ensimmäinen vuosi menee niin hurjan nopeaa, että tuntuu ettei vauva aikaa kerennyt edes olla. Justhan mie aloin odottamaan ja kohta pallero on jo puolivuotias :o

Voi että minäkin kaipaan sitä massua ja niitä potkuja vaikka raskausaika olikin ihan liian rankka =)
Se vauva aika on kyllä tosi lyhyt. :/
Kuinhan paljon joulupukkiä pelätään? :D

Minua meinaa alkaa jo jouluttaa kun illat on näin pimeitä jo :xmas: :xmas:
Ja mies meni ja laski aamulla esikoisen kanssa että kuinka monta kuukautta on jouluun.
Minä jouluhöperö kun olen yrittänyt olla miettimättä vielä asiaa etten höpsähdä liian aikaisin :D

Saahan sitä jo! Just etin puikkoja ja alan pian neuloa joululahjoja.

Voi että minäkin kaipaan sitä massua ja niitä potkuja vaikka raskausaika olikin ihan liian rankka =)

No esikoinen ei pelkää, innolla odottaa. Itseasiassa huomenna menee käymään äitini kanssa joulupukin pajalla, kun Kemijärvelle menevät mökille =) Joulupukki kuulemma antaa punaisen lahjan, jonka tyttö avaa ja siellä on muumitietokone :laugh: :heart:

No esikoinen ei pelkää, innolla odottaa. Itseasiassa huomenna menee käymään äitini kanssa joulupukin pajalla, kun Kemijärvelle menevät mökille =) Joulupukki kuulemma antaa punaisen lahjan, jonka tyttö avaa ja siellä on muumitietokone :laugh: :heart:

Ihana :heart:
Me käytiin puoltoista vuotta sitte Rovaniemellä joulupukin pajakylässä. Ennen kuin päästiin pukkia katsomaan niin koira nappasi esikoisen rukkasen kädestä ja pureksi siihen reikiä :/
Kun päästiin joulupukin luo ja pukki kysyi lahjatoiveita niin tyttö ( sillon 2v ) sanoi että "Polon ja uuet lapaset" :heart:
Ostettiin sitten matkamuistoksi poro :D

Ihana :heart:
Me käytiin puoltoista vuotta sitte Rovaniemellä joulupukin pajakylässä. Ennen kuin päästiin pukkia katsomaan niin koira nappasi esikoisen rukkasen kädestä ja pureksi siihen reikiä :/
Kun päästiin joulupukin luo ja pukki kysyi lahjatoiveita niin tyttö ( sillon 2v ) sanoi että "Polon ja uuet lapaset" :heart:
Ostettiin sitten matkamuistoksi poro :D

On ne lapset vaan niin ihania ja vekkuleita =) :heart: Mitä sitä tekis ilman niitä..

Yhteistyössä